Xtreamer Sidewinder vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

BBvEA

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2010
Berichten
39
Hallo allemaal!

Een paar jaar geleden heb ik een Xtreamer gekocht. (Xtreamer Sidewinder, Full HD Mediastreamer)
Ik heb er ook een draadloze antenne bij gekocht. (Xtreamer Wireless Usb 802.11n Antenna)
Ik heb er nooit wat meegedaan, het leek niet te werken, ik heb er niet naar omgekeken tot gisteren.
Nu ik ermee bezig ben merk ik dat de Xtreamer wel werkt, al snap ik een aantal zaken niet.
Hopelijk kan iemand me helpen, op het forum van Xtreamer kan ik geen vragen stellen. :confused:

  • Is er een firmware update voor de Xtreamer Sidewinder, Full HD Mediastreamer?
    Zo ja, hoe kan ik die het beste installeren?
  • Waarom zie ik geen .srt ondertiteling als ik een externe HD aan de Xtreamer koppel?
    De .srt zit in dezelfde map als de film.
  • De draadloze antenne lijkt te werken maar hoe kan ik films e.d. kijken die op mijn PC staan? (Windows 7)
  • Is er geen duidelijke handleiding? Er zat nooit een normale handleiding bij.
    Ook het forum biedt geen uitkomst. Het Xtreamer forum is een doolhof waar ik geen vragen kan stellen.

Als iemand een van mijn vragen kan beantwoorden, graag!

Groetjes,

Boudewijn ツ
 
Hier staan de firmwares. aan de rechterkant. http://www.xtreamer.net/downloads/xtreamer/firmware.aspx

Zet deze op een usbstick,dan via het menu de firmware upgraden..
Letop: na een firmware update altijd kiezen in het menu voor laden van standaardwaarden (reset to factory defaults) hierna moet je wel je gegeven overnieuw invoeren

Als de subs in dezelfde map staan en deze heeft dezelfde naam als de film moet je hem zelf kunnen kiezen door op het knopje "subtitles" te drukken op de afstandsbediening....
Xtreamers laden deze namelijk niet automatisch


Om films te kijken vanaf Windows7 moet je de map waar je films staan delen
http://www.schoonepc.nl/instal/bestanden_delen_netwerkmap.html

Zorg dat de pc en xtreamer in de dezelfde iprange en werkgroep zitten,dan verschijnt de map in "gedeelde mappen" op je xtreamer
 
Na de firmeware update werkte alles. :)
Ik had al een gedeelde map aangemaakt maar die verscheen niet.
Ondertiteling werkt nu gewoon. (ik hoef het niet aan te zetten, wat eerst niet eens kon)

Bedankt voor je hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan