xvilo.net

Status
Niet open voor verdere reacties.

xvilo

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2008
Hallo allemaal,

Ik heb mijn eigen website xvilo.net

Nu ben ik dus bezig met een "verbeterde" versie van xvilo.net. deze is op xvilo.net | Beta te vinden.

Nu is de vraag natuurlijk:
Wat vinden jullie er van?

Maar ik zit ook met een HTML/CSS geraleteerd probleempje:
Links onderin de pagina zit een menu-tje om de achtergrond aan te passen (via php en word opgeslagen in een cookie).
Alleen heb ik dat staan via deze regel code:
HTML:
<div class="theme">
<a href="?background=portal">portal</a> | <a href="?background=seoul">Seoul </a>
</div>
alleen moet hij de text gewoon achter elkaar aangeven en niet onder elkaar......

Graag op lekken zoek in mijn PHP scriptje....... (die vind je lekkr niet!)

Alvast bedankt en ik hoop dat jullie hem leuk vinden

//xvilo

Laatst bewerkt:
Ik vind het een mooie website, maar als ik de cursor op een knop houdt, flikkert de knop snel. :S
Mijn besturingssysteem is Windows Vista 64-bit en mijn browser is Internet Explorer 9.

Ik vind het een mooie website, maar als ik de cursor op een knop houdt, flikkert de knop snel. :S
Mijn besturingssysteem is Windows Vista 64-bit en mijn browser is Internet Explorer 9.

okey daar ga ik sowiesow geen ondersteuning voor geven ;) Maar ik moet er van leren dus ik ga toch ff verhelpen :D
moet je in je adres balk maar eens een iegen achtergrond naam kiezen :P

EDIT:

Jvgenderen: Het ligt niet aan jou! ik ga er eventjes naar kijken als ik tijd heb. Ik zelf op Windows 7 64bit/chrome doet hij het ook :(

Laatst bewerkt:
Hetgeen ik mis op de website is duidelijkheid. Wat is het doel van de website? Als ik er nu naar kijk zie ik een aantal knoppen die ergens naartoe lijken door te linken.

Ik vind de laadtijd te lang. Ik heb zelf een 50mbit glasverbinding en bij mij deed de site er meer dan 10 seconden over om te laden. Dat is combi van het openen van de pagina en het weergeven van de knoppen. Ik ben dan snel weg.

alleen moet hij de text gewoon achter elkaar aangeven en niet onder elkaar......
Dat komt omdat alle <a>'s een {display:block} hebben gekregen. Voor de <div class="theme"> moet je dan een uitzondering maken:
Code:
.theme a {display: inline;}

Traag inladen:
Er zit een loading-tussenstap in, die de nodige seconden opeet.
Het background-image is loeigroot, 1930kB, dat is bijna 2MB! :confused:
Even opslaan als jpg met 20% compressie en er is maar 165kB van over.

En ik zou nog even in de Google-voorwaarden kijken, of het is toegestaan om een Google-ad alleen gedurende een bepaald aantal seconden te laten zien (tijdens het loaden) en dan weer weg te halen; ik dacht van niet.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

O, ik zie op de GoogleAdSense richtlijnen-pagina onder Advertentieplaatsing staan (bij klikken op "Volledig beleid voor advertentieplaatsingen weergeven."):
U mag advertenties, zoekvakken en zoekresultaten van Google niet:
  • ...
  • Overlappen of verbergen door elementen op een pagina.
  • ...
Dus ook niet na x seconden. Jammer! :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan