xxxxxxxxx@planet.nl is een virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frankflyer

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Hallo,
Bijna iedere dag krijg ik nu van Symantec boodschappen dat een e-mail is onderschept omdat het een virus bevat.
Het gaat hierbij om het bovenstaande e-mail adres.
Dit gaat nu al zeker een half jaar zo. soms is het even weg en dan verschijnen zij weer in volle hevigheid.
Talloze keren heb ik dit e-mail adres teruggemaild met het verzoek om zijn outlook te ontdoen van dit virusprobleem. Nooit een antwoord hierop gehad.
Dus dan maar even op de helpmijn gevraagd.
Mijn vraag, hoe raak ik van deze mailtje af, en kan ik bij Planet het adres bekend maken, opdat zij actie ondernemen.

Graag uw reactie

gr. Frank

afzender blokkeren misschien ?

gebruik anders mailwasher en blok hiermee de afzender

@Jackass
bedank, maarde e-mails worden niet in mijnoutlookexpress gezet, zij worden door mijn virus scanner geweigerd, en krijg dan keurig van symantec een mailtje hierover. uiteraard is hier dan de afzender symantec en niet die kronenberg. maar ik begrijp dat binnen outlook ook geblokt kan worden en dan wordt ie al meteen niet doorgelaten. begrijp ik dat goed zo.

gr. Frank

en kan ik bij Planet het adres bekend maken, opdat zij actie ondernemen.

Graag uw reactie

gr. Frank [/B][/QUOTE]

Dat zou ik doen ja,Planet bellen,en vragen of dit mailadres idd bestaat.
Als je er echt niet vanaf komt,kan je bij je eigen provider zelf ook nog een ander emailadres aanvragen.Bij sommige providers,zoals bij mij de Wanadoo,kan je er vier aanmaken.Dan ben je in een klap van die @#6%&* AF !!!

Geplaatst door Frankflyer
@Jackass
bedank, maarde e-mails worden niet in mijnoutlookexpress gezet, zij worden door mijn virus scanner geweigerd, en krijg dan keurig van symantec een mailtje hierover. uiteraard is hier dan de afzender symantec en niet die kronenberg. maar ik begrijp dat binnen outlook ook geblokt kan worden en dan wordt ie al meteen niet doorgelaten. begrijp ik dat goed zo.

gr. Frank

met mailwasher kijk het progje op de mailserver en dan kan je daar deze persoon geheel blokken dit gaat als het goed is nog voor je antivirus

Om welk virus gaat het?

Er zijn nl virussen waarbij de afzender niet diegene is die hem verstuurd maar dat er een mail verstuurd wordt uit naam van hem.

Je kan hem mailen wat je wilt maar als hij schoon is kan hij er niks aan doen. Er is dan iemand die zijn mail adres in zijn bestand heeft staan die wel besmet is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan