Yaha virus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi zo.

Je volgende probleem is ook makkelijk op te lossen.
Ga naar configuratiescherm-netwerlk en daar staat waarschijnlijk client voor microsoft. Je klik erop en zet hem windows aanmelden-toepassen-ok en restart de pc.

Probleem opgelost.

Laatst bewerkt:
Die oplossing staat wel ergens op helpmij, gebruik de zoekfunctie eens.

Sorry JBS, ik stel toch nog mijn (waarschijnlijk) laatste vraag nog ff hier, omdat Saldos mij nog elke keer perfect heeft geholpen en hij precies op de hoogte is van het probleem. :)

Mijn vraag:
Ik klik op Client voor microsoft netwerken, dan opent zich een apart scherm met de volgende mogelijkheden:

×)aanmelden bij windows nt-domein

Aanmeldingsopties voor het netwerk:
×)Snelle aanmelding
×) aanmelden met herstellen van netwerkverbinding

Disturbed,
Je zit helemaal fout.
Je moet dus niet op de protocol client voor microsoft aanklikken.

Je moet onder die protocollen kijken. Daar is een pulldown menu en die moet je dus veranderen naar "windows aanmelden".

sorry zat te ver te zoeken :confused:

Het was nog makkelijker dan ik dacht, dus bij deze is alles op dit momet opgelost.

Mijn dank is groot :thumb:

Na de computer een paar dagen te hebben gebruikt, blijkt dat ie nou toch een stuk trager is dan dat ie voor het virus was.

Waar zou dat aan kunnen liggen of hoe kan ik dit verhelpen.

Disturbed,

Ik neem aan dat je bedoeld dat je systeem traag is en niet je internet of je email.

Indien je systeem traag is, dan moet je dit doen:

Ga naar start-uitvoeren-msconfig-ok-opstarten en vink daar alles uit behalve je virus scanner en je firewall en system tray indien die er staat-toepassen-ok en restart de pc.

Leeg ook je TEMP map.

download ook spybots en download in het programma ook de laatste spyware definities. Spybots kun je vanaf hier downloaden:

http://studserver.uni-dortmund.de/~su1669/spybotsd11.exe

Bedankt, Ik heb de instellingen aangepast in Msconfig.

maar wat is Spybots voor iets?

Bedankt, alles is nu helemaal opgelost.

Mijn computer is zelfs beter/sneller dan voor het Yahaa Virus. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan