yaha virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik heb alle PC's in mijn netwerk vorige week geschoond van het yaha virus. Alle antivirussoftware geupdate en gecontroleerd: yaha wordt herkend. Toch is het virus weer binnengeslopen. Weet iemand hoe dat kan?

Heb je ook de verwijdertool van Symantec er al door gehaald?

ja, dat heb ik gedaan. alles was virusvrij en ineens komt mijn zoon naar beneden met de mededeling dat hij weer een melding heeft van Norton. Ik gelijk alle netwerkkabels eruit en de fix van symantec erover. Vindt toch weer 10 beschadigde files, zonder dat ik op mijn PC een melding kreeg.

Ze komen toch gewoon via je E mail binnen of heb ik het nou fout??
Ik krijg ze ook aan de lopende band binnen!!

Zorg in iedergeval voor dat u of iemand anders die op de computer komt iets open wat hij / zei niet kent.

Ik weet het niet zeker maar deze virus komt volgensmij vaak emails

Dat openen maakt niets uit. Ook als je je e-mail gelijk dumpt, kan je PC geinfecteerd raken met yaha.
Maar ik vraag me af of het virus via een thuisnetwerk de scanner kan ontlopen.

Nee dat denk ik niet.
Ik haal mijn mail binnen via Mailwasher!! Dan kan ik eerst zien wat er is en wat ik niet vertrouw laten bouncen...Zo komt er nooit wat in mijn postvak wat ik niet wil:D

Was het niet zo dat dat virus in je register zet dat wanneer je dat virus verwijderd, dat ie dan vanzelf weer terug komt.

Je zou dus kunnen proberen die register keys te verwijderen.

Ik heb het gister nog op dit forum gelezen moet je ff zoeken.

Mocht ik die discussie waar ik het heb gezien nog een keer tegen komen laat ik je het weten.

groeten knackje

Jouw zoon download spelletjes van het internet. (met virus)
Ik zeg maar wat.
Hij zet het op een cd.
Iedere keer als hij dat ding gebruikt kan het ook weer je pc besmetten.
Met gekregen spul op een cd/flopje kan het net zo gaan.

Of zie ik dat verkeerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan