Yahaa variant

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjim

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2002
Berichten
34
Ik weet niet meer wat te doen.
Heb de intelligent updater geisnstalleerd.
Antiyahhaa tool gebruikt.
De fixyahaa tool ook, maar die zegt dat ik vanalles moet uitschakelen voordat ik begin...
Via het register ben ik ook geggaan, maar vind ik "run" geen winservices.exe

Het virus staat dus nog steeds op mij pc.

plz help

sjim
 
Welke FixYahaa tool heb je, want ik mij niet herrineren dat je van alles uit moet zetten bij die van Symantec. Je moet hem wel in veilige modus uitvoeren. Eerst uitvoeren dan opnieuw opstarten en nog een keer uitvoeren. Al vaak bij kennisen gedaan en nooit problemen. Kan het niet zijn dat je hem gewoon steeds opnieuw binnen krijgt??
Je kan ook deze link bekijken....
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=101645
 
Laatst bewerkt:
Zie links bovenstaande bericht.

Ik ben perfect geholpen, pc is zelfs sneller als voor het virus :D
 
Geplaatst door sjim
Ik weet niet meer wat te doen.
Heb de intelligent updater geisnstalleerd.
Antiyahhaa tool gebruikt.
De fixyahaa tool ook, maar die zegt dat ik vanalles moet uitschakelen voordat ik begin...
Via het register ben ik ook geggaan, maar vind ik "run" geen winservices.exe
Het virus staat dus nog steeds op mij pc.
plz help
sjim
sjim,
Het zegt dat je de system restore moet uitschakenlen voordat je de tool gebruikt. Dat doe je zo:

Je kunt het uitzetten;

in ME:

Ga naar Configuratiescherm/systeem/prestaties/bestandsysteem, en klik dan op het tabblad 'probleemoplossing'.

Vink 'de Optie System Restore uitschakelen' aan, klik op toepassen, en OK.


In XP:

Klik op Start/Instellingen/Configuratiescherm en klik dubbel op het pictogram Systeem.

Op het tabblad Prestaties klik je op de knop Bestandssysteem, die zich onder Geavanceerde instellingen bevindt.
Vervolgens selecteer je het tabblad Probleemoplossing en zet een vinkje naast de optie 'Systeem herstellen uitschakelen'.

Klik op OK en Sluiten om de wijzigingen op te slaan, en start nu opnieuw op.

Zie hier waarom:

http://service1.symantec.com/SUPPOR...5766df37140aed3b8825696500726d13?OpenDocument
 
Bedankt allemaal

Virus is van de pc !!! Dank u wallemaal. Wel nog 1 probleem. Internet explorer blijf unix.... (en nog iets) als startpagina geven.
Heb cookies verwijderd, gesch en gewist en zo.
Norton geeft geen virus meer aan ...

Wat zou dat kunnen zijn?
 
Graag gedaan sjim,
Ga nu naar: Internet explorer-extra-internet opties en verander daar je pagina-toepassen-ok.

Als dat niet helpt doe dit:

Ga naar Internet Explorer-extra-internet opties-klik op cookies verwijderen-ok. Klik daarna op bestanden verwijderen-alle offline items verwijderen vink je ook aan-ok. Klik daarna op dezelfde tabblad: instellingen-bestanden weergeven en verwijder alles wat daain staat-ok-ok.

Ga ook naar extra-internet opties-
Klik daarna op Beveiliging en kies voor standaardniveau. Dit doe je zowel voor het internet, locaal intranet, vertrouwde sites en sites met beperkte toegang.
Ga daarna naar Geavanceerd en klik op standaard instellingen herstellen. Klik op ok.
Ga daarna ook naar programma's en klik op webinstellingen herstellen-ok.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan