Yahoo! Mail werkt niet met mail programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Systemizer X100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2003
Hallo daar,

M'n ouders gebruiken voor e-mail het programma Incredimail in combinatie met Yahoo! Mail. Tot ongeveer een week geleden konden we gewoon met behulp van YPops Yahoo! Mail gebruiken, maar nu krijgen we de foutmelding: 554 Mailbox unavailable.
Ik heb ook gelijk even gekeken of ik mijn slachtofferaccounts (accounts voor tijdelijke dingen) op Yahoo kon gebruiken via Thunderbird (met de Webmail extensie), maar ook dit lukt niet (negative vibes).

Ik dacht er in de eerste instantie aan om een Gmail account te maken en Gmail alles laten regelen, dus Yahoo! de mail naar Gmail laten forwarden, en gebruik te maken van de "Send as" functie van Gmail (echt geweldig, die Gmail!).
Maar ja, ik kon dus nergens de Forward optie vinden in Yahoo! mail, en met wat meer onderzoek kwam ik erachter dat dit alleen mogelijk is bij een Yahoo Plus! account. Ik snap niet waarom je voor zo'n standaardfunctie zou moeten betalen, maar goed.

Is er een andere oplossing om weer bij de mail te kunnen via Incredimail / Thunderbird?

Ik heb een min of meer werkende oplossing gevonden.
Met het programma FreePOPs kan ik nog wel Yahoo mail ophalen, dus dat gebruik ik nu. Het enige probleem is dat het ophalen van de mails na 2 of 3 mails elke keer faalt en stopt met de melding Socket Error: (0).
Ik weet niet echt wat ik hier tegen kan doen, heeft iemand een oplossing?

Voor het verzenden van e-mails gebruik ik een Gmail account die is ingesteld om mails te versturen via het Yahoo account, en dat werkt perfect.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan