yahoo raar probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Airbus380

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2010
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een mail account van YAHOO maar het probleem is als ik de optie's wil veranderen van mijn account krijg ik de volgende melding in beeld te staat zie screenshot.
Ik weet niet of dat mijn avg ligt of dat het probleem bij yahoo ligt en bij hun bekend is.

Bedankt voor de reactie.
Airbus

Bijlagen

• fout.jpg
    fout.jpg
    91,1 KB · Weergaven: 23
Lijkt op een foutje bij yahoo.. gewoon even wachten en aanzien anders forum/FAQ van yahoo doorlezen. Om vast te stellen of AVG de boosdoener is zou je deze tijdelijk even kunnen uitschakelen

Gr

bedankt voor de recatie ik heb dit al 2 weken sinds de eerste keer dat ik me aangemeld en ingelogd heb, forum's van yahoo heb ik wel bezocht maar kom ik niet echt wijs mijn engels niet echt goed. Dan maar even wachten ik ken ook niemand anders die yahoo heeft om te vragen of hij dat ook heeft.

ik heb dat gelezen en ook uitgevoerd de handelingen die beschreven stond maar zonder resultaat zoals jij ook al zei die error 17 wat die persoon had zie ik niet ik ga straks eens op mijn ouders pc proberen waar xp en eset opstaat om te kijken of het aan mijn pc ligt of niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan