deze vraag is warschijlijk iets voor een muziek forum maar hoe dan ook, ik vroeg me af hoe ik mijn keyboard naar mijn pc moet linken, hij heeft een systeemsoftware, maar die wil zichzelf niet installeren en loopt telkens vast. bij verkennen kan ik wel naar de japanse systeemsoftware maar ***?! moet ik nou weer met japans dus kan iemand mij helpen alsjeblieft ik heb psr-e413. ik krijg ook deze melding 'kan de toepassing niet juist intialiseren (0x0000006). Voor school heb ik een muziekstuk gemaakt en dat wou ik via midi op mijn pc zetten en daarna op cd'tje branden maar zo kom ik geen meter verder. Ik heb de cd nooit gebruikt die ik bij mijn aankoop kreeg, wil ik hem opeens gebruiken lukt het niet en aan mijn handleiding van 1297 pagina's heb ik ook niets dus iemand raad?
alvast bedankt
ps. hij is wel in het engels, alles, ik heb hem gewoon bij rock palace gekocht
pps. de 1e keer dat ik mijn keyboard had, had ik de cd uitgeprobeerd om te kijken wat er opstond toen was het engels en ik had hem toen weer netjes in het hoesje gedaan
alvast bedankt
ps. hij is wel in het engels, alles, ik heb hem gewoon bij rock palace gekocht
pps. de 1e keer dat ik mijn keyboard had, had ik de cd uitgeprobeerd om te kijken wat er opstond toen was het engels en ik had hem toen weer netjes in het hoesje gedaan