YBPWN is compressed

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmees

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 apr 2011
Berichten
2
Na het legitimeren van Windows 7 op mijn PC en ik de computer heb ge-restart, krijg ik nu de melding in een zwart scherm:

''YBPWN is compressed
Press ctrl+alt+del to restart''

Maar iedere keer als ik 'm probeer te herstarten, komt hij weer terug met deze melding.

Ik heb ook al geprobeerd een system recovery uit te voeren, maar ik de melding dat ik niet de goede schijf heb om mijn versie van Windows te herstellen.

Ik kan deze melding nergens op internet terug vinden. Kan iemand mij helpen?
 
Kijk hier, vooral in posting #4. Je kunt dezelfde werkwijze gebruiken.

Overigens vraag ik me met een bestandsnaam YBPWN af of je met 'legitimeren' niet bedoeld 'kraken/jatten' ipv. activeren??

Tijs.
 
Overigens vraag ik me met een bestandsnaam YBPWN af of je met 'legitimeren' niet bedoeld 'kraken/jatten' ipv. activeren??

Bestandsnaam (wat geen bestandsnaam is lijkt me) wordt at random uitgegeven.
Bijvoorbeeld na het comprimeren van je harde schijf.
Lijkt me dus niet per definitie een indicatie dat iemand een niet-legitieme versie gebruikt.
Of dat er sprake zou zijn van malware zoals ik in andere reakties jouwerzijds voorbij heb zien komen.

Als jij het tegendeel kan aantonen hoor ik dat graag.

Tardis
 
@Tardis: De topic-starter kan zelf wel antwoorden, toch?

Tijs.
 
Dank voor de reacties. Maar wat ik al zei m'n pc herstellen heb ik al geprobeerd. Ik heb inderdaad een illegale versie van windows 7 laten installeren. De gene die het voor mij geinstalleerd heeft, heeft mij na verloop van de ''trial versie'' een code gegeven, nadat de PC ''windows legitimeren'' aangaf. Deze code heb ik ingevuld en er stond ''succesfully installed, please restart''. Dat heb ik gedaan, maar toen krijg ik dus het scherm met: YBPWN is compressed.

Ik heb dus geen originele cd, maar een kopie ervan. Echter zegt de gene die het geinstalleerd heeft dat hij het meerder keren op deze manier heeft gedaan en nooit problemen heeft gehad. Hij heeft zelf een computer bedrijf dus ben ervan uit gegaan dat hij er voldoende verstand van heeft, maar aangezien hij het druk heeft, heb ik zelf maar even actie ondernomen. In de hoop dat ik het via deze site op kan lossen.

Maar wat nu?
 
Mijn instructies blijven gewoon staan (zie mijn eerste posting).

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan