You help me, I help you =)

Status
Niet open voor verdere reacties.

peetH1984

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2005
Berichten
15
Ok, here's the deal:

Ik heb een nice programmatje waarin er heel zeldzame emulators zitten zoals bv. DS, Dreamcast, PS2, enz...maar ook de makkelijk te vinden emulators zoals snes, nes enz... Waarbij er altijd verschillende emulators bij gegeven zijn. Ik weet niet of ze allemaal werken maar heb van elke console altijd de eerste emulator genomen en die werkte. Ik zelf heb de afgelopen 6 jaar nog nooit 100% werkende emulators gevonden van die consoles, tot ik dit vond.

Nu zit ik met een probleem :| ik vind niet de Roms die ik nodig heb! Als er 1 ding moeilijker te vinden is dan een emulator of de G-spot is het toch wel een fakking rom! :|
Ik heb er al enkele maar ik zoek nog altijd New super mario bros op DS!
Als er iemand mij een werkende link kan geven naar deze rom, dan geef ik jullie het programmatje of de link ernaar!

Ok, eigenlijk zal ik het programmatje uiteindelijk zowiezo geven omdat ik weet hoe frustrerend het is om werkende emulators te vinden =) maar willen jullie toch aub eens de moeite doen om dit rommetje te vinden? En anders mogen jullie ook goede rom-sites geven(die werken!) =) zou super zijn!

Cheers!
 
Je wil dus roms hebben maar niet betalen maar gewoon downloaden????
Huisregels gelezen?
 
Laatst bewerkt:
Je vraagt nu naar warez en dat is verboden. Als je Super Mario Bros wil hebben ga je gewoon naar de winkel en koop je hem daar. Mod gaat deze vraag sluiten!
 
ah oei! wist ik niet, sorry, zal proberen zelf de vraag te sluiten als dat gaat, thx voor antwoord, bye
 
Had je kunnen weten als je de moeite had genomen om de regels te lezen tijdens het aanmelden. Maar goed, evengoed welkom en let even op in het vervolg;)
 
Link verwijderd en topic dicht. Niemand gaat mij illegaal downloaden en installeren :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan