You tube advertenties.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Weet iemand of je de advertenties van you tube ook weg kan klikken.
Sorry als er een geschiktere categorie voor deze vraag was.

Beetje duidelijker graag,waar krijg je die advertenties,welke versie browser heb je en welke startpagina heb je?

DIe advertenties worden gewoon getoond door Adsense, of welk ander advertentie-programma dan ook. Aan het begin van een filmpje heb je zo een keer een auto reclame, of een reclame voor pc problemen. Die dingen, kan je niet uitschakelen.

Vervang je HOSTS file en je bent van de meeste advertenties verlost.Net uitgeprobeerd met het laatst ge-update hosts-file en de advertenties blijven weg in de YouTube filmpjes.

Laatst bewerkt:
Beetje duidelijker graag,waar krijg je die advertenties,welke versie browser heb je en welke startpagina heb je?

Firefox heb ik als browser. Je krijgt soms reclames in je beeld(je) die kan je weg klikken, die reclames aan het begin van sommige filmpjes kan je niet weg klikken (cq "doorspoelen") maar die bedoel ik beide niet. Daar waar de omschrijving van het filmpje normaliter staat staan nu soms bij mij ook reclames, die bedoel(de) ik.

Ps vanaf hoe oud senior member?

Laatst bewerkt:
Ok,doe wat in m'n vorige post staat en je bent er van af.
Download: hosts.zip [right-click - Select: Save Target As] [Updated March-16-2010]
Sla het ergens op b.v. buroblad unzip het bestand en kopieer het bestand (hosts) naar
C:\Windows\System32\Drivers\etc
Je krijgt verschillende meldingen dat je administratorrechten moet hebben enz. ben je dat of heb je die, klik je gewoon op doorgaan en kies je voor bestaande/huidige bestand vervangen door het nieuwere o.i.d.
Klik rechts op 't bestand,kies eigenschappen en vink aan "alleen lezen" en "verborgen"
Succes.

Ok,doe wat in m'n vorige post staat en je bent er van af.

Sla het ergens op b.v. buroblad unzip het bestand en kopieer het bestand (hosts) naar
C:\Windows\System32\Drivers\etc
Je krijgt verschillende meldingen dat je administratorrechten moet hebben enz. ben je dat of heb je die, klik je gewoon op doorgaan en kies je voor bestaande/huidige bestand vervangen door het nieuwere o.i.d.
Klik rechts op 't bestand,kies eigenschappen en vink aan "alleen lezen" en "verborgen"
Succes.

Zal het gaan proberen.

Groeten uit Leeuwarden, de stad van vast ook wel iemand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan