You Tube applicaties niet in volledig scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

JaapJvanVeen

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
844
Ik heb Windows XP SP3 met alle wijzigingen. Daarop geïnstalleerd Mozilla Firefox 7.0.1.

Sinds kort heb ik een nieuw scherm 1080x1920 pixels groot. Daarvoor had ik iets van 1080 x 1260.

Als ik video's uit de krant bekijk kan ik die naar volledig scherm brengen. Ook TV uitzendingen van 'uitzending gemist' kunnen op volledig scherm bekeken worden.
Echter You Tube video's willen niet meer op volledig sccherm.

Wat zou de oorzaak hiervan kunnen zijn?

Mijn video hardware is een on board nVidea nForce2

Wie het weet mag het zeggen
 
Ik denk dat je in de war bent, het is namelijk 1920x1080, en zijn de video's wel in 1080p of 1080i?? dat is wel belangrijk, klik op rechtermuis knop en kies Instellingen, dan klik hardware versnelling aan, en ga naar een map met een groen pijltje naar de map toe. versleep het schuifbalkje naar het einde. dan kan YouTub via Flashplayer in de beste kwaliteit bufferen.
 
Ik had een lange lijst van You Tube aangelegd van films die wel een geheel scherm vulden en andere die dat niet deden. Vanavond probeerde ik het weer en toen deden alle films het wel op het volledige scherm. Toen heb ik Firefox afgesloten en weer opgestart en toen deden ze het weer niet. Ik verdenk Firefox van onstabiliteit.

Ik ga dus verder zoeken.

09-10-2011. Gevonden dat er problemen zijn met Flash versie10+ en dat er aan gewerkt wordt.

Inmiddels de verse versie van Shockwave Flash opgehaald en geïnstalleerd. Versie 11.0.1.152.
Probleem opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan