you tube filmpjes spelen niet af in realplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
You tube filmpjes willen niet afspelen in Real-player , gewoon muziek uit de bibliotheek wel.
Heb een nieuw moederbord en cpu erin gezet, Real-player opnieuw gedownload (meerdere versies geprobeerd) Maar ik krijg er geen y' tube filmpje meer op afgespeeld. Vorige keer had ik er geen problemen mee, heb toen ook niet iets extra's hoeven installeren. dus of iemand me daar mee helpen kan. En een beetje of topic, ik kreeg laatst hier op het forum een
"waarschuwing" dat het niet nodig was oude topics te kicken (wat ik dan dus gedaan heb denk ik) , of iemand toevallig weet wat dat betekent, heb wel ongeveer een idee, maar niet de details (erover).

voor je vraag met realplayer:

heb je realplayer ingesteld dat hij alle codecs moet ondersteunen die hij Standaard kan ondersteunen
helaas gebruik ik geen realplayer maar je zou het moeten kunnen vinden bij opties
en dan instellingen

Youtube kijken op website is flash voor nodig

voor je off-topic vraag:
Regels bij aanmelding:
'Breek niet in' in andermans vraag, heb je een soortgelijk probleem, stel zelf een nieuwe vraag.
Kicks van oude topics (antwoord geven op oude vragen) worden niet op prijs gesteld

kortom oude berichten van andere personen die al oopgelost zijn of te oud gelieve niet meer op reageren zodra je daar op reageerd dan worden ze weer in de lijst gezet
wat niet zo de bedoeling is .. gewoon een nieuw topic openen dan kom het helemaal goed:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan