You tube reactie geven tijdens afspelen kan niet meer.

• Onderwerp starter Onderwerp starter GW2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
You tube reactie geven kan niet meer terwijl een video speelt, kan dat anders?

ps Beste moderator, niet in juiste categorie geplaatst denk ik, maar kon geen geschiktere vinden (zal er wel zijn, maar was er naar zoeken wat beu, niet erg hoop ik, een beetje begrip ja graaaggg??).

Laatst bewerkt:
Volgens mij tijdens afspelen tuurlijk dat niet kan maar pas, en nadat klaar met afspelen is wel ( of je eerst filmpje moet stoppen ) ;)
ScreenShot018.jpg

Laatst bewerkt:
Kon eerst toch altijd wel? Lijkt me ook niet zo technisch onmogelijk, als ik zie wat die rotterige pc allemaal weet te fabriceren.

Volgens mij kon het altijd inderdaad wel ja, viel me ook al op dat je nu opeen de video stop moet zetten.

Ligt het niet aan mij dus. Dat is alvast mooi. Nu nog even hopen dat iemand de oplossing weet. Maar begin vaag te vermoeden dat you tube om één of andere reden
de site heeft aangepast zodat het niet meer kan. Want jullie hebben hetzelfde zo te horen, dus aan een instelling ligt het niet, dan lijkt me.

Hier een reactie van mij ik kan het wel zie onderstaande screenshot:

voorbeeld.png

Mooi, weten "we" dat het dus wel kan. Persoonlijk zou ik nu ook wel (een beetje) willen weten hoe dan? Iemand misschien nog? (of vraag ik nu te lang door?).

Laatst bewerkt:
;) Commentaren ALS je zelf ook op YouTube plaatsen wil, je kan niet anders dan jezelf registreren bij YouTube ...;)
Maar ALS je wel GE-registreerd bent, dat moet je weten ...toch ??

igbw95.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan