You tube safety (cosumizing vond ik beter geweest).

• Onderwerp starter Onderwerp starter GW2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
-

Of "customizing" anders.

Laatst bewerkt:
Hoi,
Al eens goed naar de instellingen gekeken?
https://www.youtube.com/yt/policyandsafety/safety.html
De veiligheidsmodus werkt als volgt:

Hoewel het niet 100% foutloos werkt, gebruiken we de markeringen van de community, leeftijdsbeperkingen en andere signalen om ongepaste video's te identificeren en te filteren.

De veiligheidsmodus wordt op browserniveau ingeschakeld, dus moet het voor iedere browser op je computer apart worden ingeschakeld. Als je browser meerdere profielen ondersteunt, dan moet het ook voor ieder profiel apart worden ingeschakeld.

Als de veiligheidsmodus eenmaal is ingeschakeld dan blijft deze actief, of je nu bent ingelogd of niet. Ook maakt het niet uit als een andere persoon inlogt op een ander YouTube-account.

Als je ingelogd blijft op het YouTube-account waarmee de veiligheidsmodus is vergrendeld, dan kunnen andere gebruikers deze instelling wijzigen. Om ervoor te zorgen dat er niet met de vergrendeling wordt geknoeid, moet je uitloggen van het account waarmee de veiligheidsmodus is ingeschakeld.

Houd er rekening mee dat de YouTube-veiligheidsmodus en Google SafeSearch zijn gekoppeld. Als je de veiligheidsmodus inschakelt, wordt Google SafeSearch ook ingeschakeld. Het werkt ook vice versa: als je de veiligheidsmodus uitschakelt, wordt SafeSearch ook uitgeschakeld.
Beschikbaarheid van de veiligheidsmodus:

De veiligheidsmodus is in alle talen beschikbaar. De kwaliteitsniveaus en culturele fijngevoeligheid variëren. We voeren voortdurend verbeteringen door voor alle talen.

De veiligheidsmodus is momenteel niet beschikbaar voor de Android- en iOS-app, maar je kunt je zoekresultaten filteren met behulp van SafeSearch.

Laatst bewerkt:
Kan in de link niet vinden hoe ik het kan aanpassen!

Ja, daar was ik al, maar zie alleen in en uitschakelen staan, maar heb al meer gehoord dat het niet preciezer is in te stellen (Google forum). Maar grootste verschil is merk ik nu (spuit elf die ik ben) dat reacties in veiligheid altijd verborgen waren, totdat je op "verborgen reacties" klikte en dan had je ze in beeld. Maar nu staat er vaak "verborgen reacties weergeven?" dan druk je erop en krijg je een rode banner met "niet beschikbaar in veiligheidsmodus". Nog iemand?

PS Zelfs een banner als ik op reacties weergeven druk, als er geen reacties zijn geplaatst (dus hij blokkeert ze altijd, ongeacht de reacties die er staan).

Laatst bewerkt:
Iemand anders nog, of iemand die even kan meedelen of het alleen bij mij is, of overal?

ps Bij iemand op de chat was het ook zo.

Niemand (anders) meer?

Laatst bewerkt:
Ps kans dat het te maken heeft dat ik nog op xp zit, kijk nog eens hoe en wat als er wat anders op staat.

Ja, modus in uitschakelen weet ik, maar dus zonder dat die ook meteen re reacties op filmpjes verbergt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan