You tube veiligheidsmodus (custom, moesten ze het noemen) blijft niet op ingest......

• Onderwerp starter Onderwerp starter GW2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
You tube veiligheidsmodus (custom, moesten ze het noemen) blijft niet op ingestelde voorkeur staan. Ben er al achter dat addblock plus daar een veroorzaker van kan zijn. Iemand een idee of er wat aan te doen is, zonder addblock te verwijderen?

Wat je kunt proberen is de cache leegmaken. In Firefox doe je dit door ctrl, shift en delete in te drukken en alleen de optie cache (of een soortgelijke optie) te selecteren. Vervolgens op wissen klikken. Zorg wel dat je bij te wissen tijdpiriode altijd hebt aangeklikt.

Oké gedaan, we zien het vanzelf of het heeft gewerkt. Alvast bedankt.

Helaas,....... nog andere ideeën, of iemand anders nog een idee?

ps Hij logt ook niet "meer" automatisch in, dus of iemand me daar ook mee kan helpen eventueel (zou zeer door mij op prijs worden gesteld, en daar heb je wat aan hoor? hihi.................WHOEHAHAHAHAAAAA) .

Laatst bewerkt:
Ik heb nog wel een idee... Wat je nog kunt proberen is het volgende:

Kijken of Firefox wel cookies toestaat en anders het het volgende maar proberen...
Ga naar de volgende pagina: about:support (gewoon intypen in de adresbalk..)
Aan de rechterkant van de pagina vind je volgende knop: Firefox herinitialiseren
Druk die in en het probleem zou moeten zijn verholpen.

LET OP! Je bladwijzers blijven bestaan maar het is handig om er wel een backup van te maken als je veel bladwijzers hebt!
Dat doe je door op bladwijzers en alle bladwijzers tonen te klikken. Vervolgens in het venster op importeren en reservekopie maken en reserve kopie maken klikken. Sla het bestand op. Vervolgens als toch je bladwijzers weg zijn kun je je ze in het zelfde menu weer herstellen door op herstellen te klikken.

Veel succes!

Ik hoop dat het je lukt en hopelijk ben ik duidelijk genoeg....:)

Het lijkt erop dat het is gelukt, dus ik zie eerst wel weer. Het blijft toch net een toverdoos die pc, zelfde soort commando's als dat je in het uitvoeren vakje typt doen licht aangepast in de adresbalk weer héle andere dingen ;), en ik ben er maar mooi weer mee geholpen (voor nu in ieder geval). Bedankt eerst maar weer.

Is het nu gelukt of moet ik nog een oplossing proberen te vinden. (niet opdringerig bedoeld maar ik wil graag weten hoe de stand van zaken is)

Groeten,

Mark

Nee, toch niet gelukt. Om de zoveel tijd moet die weer opnieuw ingesteld.

Nee, toch niet gelukt. Om de zoveel tijd moet die weer opnieuw ingesteld.

Je kunt nog proberen of het helpt om Firefox opnieuw te installeren.. Verder is het verstandig om even te scannen op virussen en vervolgens Firefox opnieuw te installeren.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan