you tube video naar hyves.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Kan je op hyves nog wel een you tube video zetten. Zie nergens hoe. Iemand anders wel zie hoe?

Als ik simpel naar de site ga en zoek een leuk filmpje uit dan zie ik onder aan het filmpje een knop DELEN. Zie voorbeeld. Als je daar op klikt krijg je zo en zo de url die je weer in bijvoorbeeld Hyves zou kunnen gebruiken maar er staat ook al een Hyves knop.

grtjs jjw

Als ik simpel naar de site ga en zoek een leuk filmpje uit dan zie ik onder aan het filmpje een knop DELEN. Zie voorbeeld. Als je daar op klikt krijg je zo en zo de url die je weer in bijvoorbeeld Hyves zou kunnen gebruiken maar er staat ook al een Hyves knop.

grtjs jjw

Kon eerst volgens mij van hyves zelf af, maar zo is die me nu gelukt , dus bedankt.

Oh dat zou kunnen, ik begreep ook niet dat dat je vraag was. Maar het is opgelost das veel belangrijker haha. :thumb:

Druk je nog oven op "de vraag is opgelost" dan hebben meer mensen er baat bij.

grtjs jjw

Oh dat zou kunnen, ik begreep ook niet dat dat je vraag was. Maar het is opgelost das veel belangrijker haha. :thumb:

Druk je nog oven op "de vraag is opgelost" dan hebben meer mensen er baat bij.

grtjs jjw
Was slechts een nuance in de vraag die niet ter zake deed, u had mijn vraag prima begrepen hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan