Youngvalley.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Voetstapje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 nov 2006
Wat vinden jullie van het nieuwe jongerenforum van nederland :) en ook gelijk het jongste!

http://www.youngvalley.nl

Ik zou graag van jullie willen weten wat beter kan,
Maar als jullie de site bezoeken verwijderd door mod. :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind dat het er mooi uitziet! Strak, snel, smaakvol opgeleukt. en de gebruikte kleuren vind ik ook ok. Goede forumindeling, ook wat ruimte gelaten voor off-topic zaken...

Prima, wat mij betreft.

Ik denk wel dat het Nieuw bericht moet zijn en niet 'Nieuwe bericht', of evt. maak je ervan: 'Nieuwe berichten'.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Welkom op HelpMij, Voetstapje !!

Ziet er leuk uit. Goede kleur-combinatie. Overzichtelijk.

Maareh.... mensen werven voor je site doen we hier niet.
Vandaar je vraag iets aangepast.

Ik vind de kleurencombi goed gekozen, maar ben dan zelf ook een fan van de kleur blauw. Tja, wat moet ik er verder van zeggen? Het is een forum, maar verder? .. wat is bijvoorbeeld de toegevoegde waarde ten opzichte van bijv scholieren.com??

Overzichtelijk en netjes.
Maar er zijn inderdaad al best veel van dit soort forums, dus of het echt populair word,we zullen zien.

Ik vind de kleurencombi goed gekozen, maar ben dan zelf ook een fan van de kleur blauw. Tja, wat moet ik er verder van zeggen? Het is een forum, maar verder? .. wat is bijvoorbeeld de toegevoegde waarde ten opzichte van bijv scholieren.com??
als we zo beginnen kan je bijna alle websites wel weggooien, helpmij ook maar weg doen omdat er toch al een tweakers is :confused:. Niet iedereen wil op het zelfde stekkie hangen.

Maar over het forum vind ik hem wel mooi alleen de avatars aan de zijkant vind ik zelf erg rommelig maken. Maak de afbeeldingen wat rustiger of iets doorzichtiger of met een blauwe waas erover..... :thumb:

als we zo beginnen kan je bijna alle websites wel weggooien, helpmij ook maar weg doen omdat er toch al een tweakers is :confused:. Niet iedereen wil op het zelfde stekkie hangen.

Maar over het forum vind ik hem wel mooi alleen de avatars aan de zijkant vind ik zelf erg rommelig maken. Maak de afbeeldingen wat rustiger of iets doorzichtiger of met een blauwe waas erover..... :thumb:

Als je nu een forum als Helpmij zou beginnen zou het ook geen succes meer hebben hoor. Je kan het altijd proberen, maar ik probeer alleen maar te zeggen dat je zonder een goede site eromheen er niet echt uitspringt met alleen een forum.

nee zonder site eromheen niet... maar dat komt nog als ik dat heb begrepen uit eerdere berichten over youngvalley...

Als je nu een forum als Helpmij zou beginnen zou het ook geen succes meer hebben hoor. Je kan het altijd proberen, maar ik probeer alleen maar te zeggen dat je zonder een goede site eromheen er niet echt uitspringt met alleen een forum.

Vindt het toch wel wat hebben , zit leuk in elkaar.
Vraagje ...wat zit er dan om Helpmij heen?Bedoel je daarmee dat Helpmij er dan ook niet uit echt uitspingt dan?

Vindt het toch wel wat hebben , zit leuk in elkaar.
Vraagje ...wat zit er dan om Helpmij heen?Bedoel je daarmee dat Helpmij er dan ook niet uit echt uitspingt dan?

Helpmij springt er uit door het hoge leden aantal, maar als je nu een site als Helpmij zou beginnen zou het niet zo'n succes worden omdat je geen leden hebt.

Zou jij je aanmelden op een computer hulp forum met 30 leden waarvan er misschien 2 of 3 tegelijk online zijn? Ik niet.

Oke,maar zo is Helpmij ook begonnen,en ja waarom niet aanmelden?kan dan bijvoorbeeld zijn dat het je aanspreekt,of dat men ze je er goed hebben geholpen.
Er kunnen zoveel redenen voor zijn.
Je kan ook eerst de Kat uit de Boom kijken.

Een nadeel aan youngvalley vind ik dat de email adressen publiek zijn.. (spammerspeeltuin). Voor de rest inderdaad netjes verzorgd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan