your computer is infected

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senquell

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2009
Hoi,
Ik heb een probleem telkens als ik mijn pc op start start er ook een rood balletje op die zegt:your computer is infected
Ik had daarvoor het zogenaamde antivirus pro 2009 gedownload perongeluk, dat bleekt een trojan te zijn.
die heb ik nu verwijdert.
maar nu blijft er maar een ballon komen met your computer is infected..
Wat moet ik nu doen.

Gelieve geen programma's gebruiken. groetjes van meneer Zuur lichtendaal.

Scan je pc eens met Malware Bytes anti Malware (klik). Download en installeer het. Na het installeren eerst updaten. Doe dan een volledige scan.

Hmm kijk eens bij taakbeheer.
Er zal waarschijnlijk een onbekend process moeten draaien zoals msa.exe of iets dergelijks.
Google de vreemde processen even en check of het virussen zijn, zoja even handmatig zoeken via zoekoptie en verwijderen
niet verwijderen als het bestandje in system 32 zit geïnstaleerd.
Hoor het wel!
(ps, het is handig als je even een screenshot van je taakbeheer maakt, als je er niet zoveel verstand van hebt)

Laatst bewerkt:
Hmm kijk eens bij taakbeheer.
Er zal waarschijnlijk een onbekend process moeten draaien zoals msa.exe of iets dergelijks.
Google de vreemde processen even en check of het virussen zijn, zoja even handmatig zoeken via zoekoptie en verwijderen
niet verwijderen als het bestandje in system 32 zit geïnstaleerd.
Hoor het wel!
(ps, het is handig als je even een screenshot van je taakbeheer maakt, als je er niet zoveel verstand van hebt)

Dat helpt echt niet hoor.....................

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan