Youtube!account terug halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harmhelp

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2011
Een jaar geleden heb ik perongelijk mijn youtubeaccount verwijderd.

Nu wil ik het terug maar hoe?
Alles is in het engels de service dus ik kon geen contact opnemen dacht ik.

Kan iemand helpen!

(Ik weet het geen passende catogerie maar ik kon niets passend vinden, daarnaast ben ik hier vaker actief)

Groetjes,
HarmHelp

Iemand anders heeft het gedaan,

Beetje kinderrachtig, :o, Maar ik had met iemand ruzie en heeft toen het account gehackt + verwijderd!

Ik heb hem een beetje dus perongelijk verwijderd

Ik weet dus niet of hij het google account heeft verwijderd, ik verwacht dat hij gewoon het via youtube heeft verwijderd (hij heeft er niet zo veel verstand van)

Laatst bewerkt:
Heb je je google gmail account nog, kun je nog inloggen met je mailadres en je wachtwoord. Kijk eerst eens of dat gaat.

Gmail? Krijg je dat standaard bij een google-account? Wist ik nog niet eens..,

PS: Heb nu al een tijdje een nieuw acc. onder dezelfde e-mail als toen.

Laatst bewerkt:
Het gaat eigenlijk om de video's... Die wil ik terug. Die staan ook nergens op mijn PC.

Maar zeker berdankt van je tip in een Excel sheet.
Sins toen heb ik allang al mijn wachtwoorden veranderd, gebruik nu zinnnen met hoofdletters en spaties!
Wel dat ik best wel verschillende wachtwoorden heb, ik denk dat ik bij mijn account, hier, ''harmhelp'' als een stuk of 5 keer op wachtwoord vergeten heb geklikt! :o

Oh, dat wordt een moelijk verhaal. Je kunt eens proberen of je nog het een en ander terug kan krijgen, alhoewel je wel moet weten wat je wachtwoorden waren en welk mailadres je gebruikte in het verleden. Anders moet je accepteren het is niet anders. Wellicht kun je nog iets herinneren van een naam die je gebruikte op Youtube en die eens intypen. Wellicht heeft die leuk vriend van je het toch niet verwijderd. Succes. ;)

http://support.google.com/youtube/bin/answer.py?hl=nl&answer=55757

Help

Ik heb mijn google account verwijdert terwijl ik het wou loskoppelen van Youtube. Nu ben ik ook mijn YT account kwijt. Kan iemand zeggen hoe ik hem terug kan krijgen plz..

@ coolblacknight, volgens mij mag je niet meeliften in deze discussie. Stel a.u.b. een nieuwe vraag. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan