youtube buffer bagger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
hee,

We hebben upc fb 25mb.
Werk nu TIJDELIJK draadloos maar vind de buffer van youtube erg bagger:evil:
Ligt dat aan youtube zelf?
Hoe dit op te lossen??

ltr Windowsfaq

Heb je een goede verbinding met de router? Is het met een netwerkkabel ook hetzelfde?

Flash player is opnieuw installeren.
Is de laptop een beetje van goede kwaliteit ?

ja laptop is van goed kwalitteit, maar vreemd op de laptop is signaal wel goed alle steepjes maar op mij eigen desktop pc maar 1 streepje minder:(
Maar flash player opnieuw installeren is goed punt:thumb:

Hee,
Hebben jullie dit internet abonnement sinds pas? Want wij hadden ook een ander abonnement genomen met sneller internet en het was ook zo traag als dikke str*nt zegmaar. Wat bleek nu, kpn even gebeld,monteurje langs geweest. Bleek dat de kabel in huis het niet aankon en verouderd was!

Hee,
Hebben jullie dit internet abonnement sinds pas? Want wij hadden ook een ander abonnement genomen met sneller internet en het was ook zo traag als dikke str*nt zegmaar. Wat bleek nu, kpn even gebeld,monteurje langs geweest. Bleek dat de kabel in huis het niet aankon en verouderd was!

Bij ons zijn er ook al 4 monteur's (vrijdag morgen 1,de 'smiddags 2 en maandag 1) geweest en zijden dat het zignaal té zwak was. dus maandag monteurtje langs geweest en signaal opgevoerd.:D nu werkt nog niet alles draadloos soepel.:(
Maar ik ga me vader messchien over te halen om naar 60mbit te gan:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan