Youtube doet raar...

Status
Niet open voor verdere reacties.

nitroray

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2008
Hallo beste mensen!

Ik heb een probleem met YouTube,
Telkens bij ieder filmpje van Youtube.com zelf staat er het volgende bericht:

"Je hebt JavaScript uitgeschakeld of je hebt een oude versie van Adobe Flash Player. Download de nieuwste versie van Flash Player. "

Als ik op de link klik staat er:

"Version 9,0,124,0 installed successfully"

Wanneer ik terug ga op YouTube (na het rebooten van mijn PC)
Staat er weer:

"Je hebt JavaScript uitgeschakeld of je hebt een oude versie van Adobe Flash Player. Download de nieuwste versie van Flash Player."

Ik gebruik Windows Internet Explorer 8 Beta, en werkte ook met Windows Internet Explorer 7, maar deze gaf hetzelfde probleem.

Het rare is, dat ik op http://video.google.com wél de YouTube filmpjes kan zien, en flash werkt uitstekend!

Hopend op een antwoord:

Raymond / Nitroray

In Windows kunt u met de wizard Schijfopruiming de volgende taken uitvoeren om ruimte vrij te maken op de vaste schijf:

Tijdelijke internetbestanden verwijderen.
Programmabestanden verwijderen die u hebt gedownload (ActiveX-besturingselementen en Java-toepassingen die u hebt gedownload van internet).

doe eerst dit even en daarna de nieuwe flashplayer downloaden

Awww.. Werkt niet.

In Windows kunt u met de wizard Schijfopruiming de volgende taken uitvoeren om ruimte vrij te maken op de vaste schijf:

Tijdelijke internetbestanden verwijderen.
Programmabestanden verwijderen die u hebt gedownload (ActiveX-besturingselementen en Java-toepassingen die u hebt gedownload van internet).

doe eerst dit even en daarna de nieuwe flashplayer downloaden

Wat raar, telkens als ik dit probeer staat er: "U heeft geen administrator rechten"

En als ik dan via de administrator account inlog. Dan lukt het wel. Maar.. Als ik weer via de user account inlog, werkt het niet meer. Weer hetzelde probleem. En bij de user account zijn er ook heel veel opties als Eigenschappen van items en het Configuratiescherm geblokkeerd en niet te vinden. Weet iemand raad hoe ik de user account Admin kan maken? Bedankt alvast. :)

Owja, volgens de Accountmanager bij de administrator is de user account wel de beheerder van deze computer.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan