youtube filmpje invoegen en afspelen zonder internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

MavBaatje

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2011
Beste mensen,

Youtube is veranderd. De tutorials die ik lees over hoe ik een youtube filmpje invoeg, kloppen niet meer. Bij Delen (onder het filmpje) zie ik niets meer over invoegen of invoegtoepassing. Bij andere tutorials lees ik iets over het downloaden van een bepaald bestand maar ook daar raak ik de weg kwijt.

Hoe voeg ik in PP 2007/2010 een youtube filmpje in. Het liefst wil ik het zodanig invoegen dat ik niet afhankelijk ben van het internet tijdens het afspelen van de voorstelling.

Mijn hartelijke dank voor het meedenken.

Het beste is het om een filmpje te downloaden met bijv. mediaconverter.org. Je kan dan zelf het bestandstype selecteren en bijv. inkorten. Bij powerpoint moet je dan bij invoegen>media(?)> video en dan bladeren naar het bestand. LET WEL OP: DE FILM MOET IN DEZELFDE MAP BLIJVEN STAAN, ANDERS WERKT HET NIET MEER

Dat is een superidee, ik heb inderdaad nog een nummer dat ik mooi vind, maar er wordt drie minuten in gepraat. Dan ben je daar meteen maar van af;)
Zodra mijn kleine man op bed ligt, ga ik het uitproberen en eerst die mediaconverter van je downloaden. Je uitleg is duidelijk voor mij. Bedankt en ik kom er nog op terug.

Zal ik wat zeggen: het is een site, geen programma. Scheelt weer harde schijf ruimte;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan