youtube filmpje opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordidebruin

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2010
hallo, weten jullie misschien hoe ik een filmpje van youtube op mijn laptop kan opslaan zodat ik het op mijn mobieltje kan zetten? Het liefst alleen het geluid, zonder film, anders komt die onder 'filmpjes' te staan, en dan is het geluid slechter.

Het liefst zou ik de geluidsinstellingen van het liedje ook op mijn laptop willen veranderen (Als je een filmpje op youtube kijkt kan je via bijv. het programma Realtek HD Audio Configuratie het geluid hoger zetten). Zou ik het dan ook op een 'hogere' toon op kunnen slaan? Zodat ik niet het normale liedje hoor via mijn mobieltje, maar dus hoger?

Heel erg bedankt!! :d

hoi probeer eens met Format Factory -) http://www.formatoz.com/
het is gratis
ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar er is wel de mogelijk heid

grtjes

Laatst bewerkt:
Als ik een filmpje download doe ik dat altijd met Youtube Downloader HD, en daar zijn de kwaliteit van de filmpjes (zowel geluid als beeldkwaliteit) heel hoog. Daarna converteer ik het altijd naar een bestand waar mijn mobiel mee om kan gaan. Het is maar wat je zelf wilt :thumb:. Daarnaast gebruik ik ook wel eens de (free) Youtube to MP3 converter. Daar wordt het filmpje gelijk omgezet naar MP3 bestand.

Youtube Downloader HD: Klik
Free Youtube to MP3 converter: klik

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan