YouTube Fullscreen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivolod

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 aug 2012
Berichten
3
Hallo,

Aangezien de grote aantallen sub-, subsub- en subsubsubfora mij het overzicht van dit forum enigszins afnamen, heb ik op goed geluk voor dit subforum gekozen omdat dit me het meest algemeen leek. Indien echter een moderator meent dat dit topic ergens anders hoort, laat deze het verplaatsen. Ik hoop dat deze eventuele moderator dan zo vriendelijk wil zijn mij daarover te informeren met een link, zodat ik het topic terug kan vinden.

Ik heb een probleem met het bekijken van YouTube-filmpjes in fullscreen. Het is namelijk zo, dat filmpjes het gewoon goed doen in het gewone scherm, maar als ik de fullscreen-modus aanzet, wordt het filmpje heel langzaam en is het niet meer te volgen. Ik heb al wat gegoogled, maar dat leverde niets op; het uitschakelen van de hardwareversnelling hielp ook niet. Weet iemand wat ik nog kan proberen?

Alvast bedankt,

Ivor
 
Lijkt mij een hardware probleem.
Wat voor videokaart heb je.
Wat voor processor heb je
Hoeveel werkgeheugen heb je en hoeveel is er vrij
 
Hallo Palomino,

Allereerst bedankt voor je vlugge reactie.

Ik moet bekennen dat ik nogal een leek ben op computergebied. Mijn vraag is dus, hoe ik achter de dingen kom, die je me vraagt.

Ivor
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Ivor,

Ik zou als ik jou was even naar http://www.systemrequirementslab.com/cyri/ gaan en je computer laten scannen (1 spel kiezen en laten scannen) vervolgens even de informatie bij Video Card, CPU en RAM copy+pasten.
Dan kan Palomino (en of ik) je er wat verder mee helpen.
 
ik had dat vroeger vaak ook, en ik weet t dan aan de trage internet verbinding die ik des tijds had,.
maar, dit ik weet dit niet zeker. want ergens is dat niet logisch.
aan de andere kant, wanneer een video kaart een youtube film klein goed kan weergeven lijtk t mij
dat hij dat ook kan in full screen. dus dat klinkt ook niet erg logisch.

ben dus ook eigenlijk wel benieuwd naar het antwoord op deze vraag.

(en mocht een moderator je topic verplaatsen dan krijg je automatisch daarvan bericht omdat hij dat
dan ook te kennen geeft als een kommentaar in de topic, en daarvan krijg je altijd een mailtje.)

leon
 
Excuses voor de late reactie, ik ben op vakantie geweest.
Als je op deze link klikt, krijg je de gegevens van mijn computer, als het goed is: http://speccy.piriform.com/results/jPJDXPl7MKJ8OrOneZhhSY8

Overigens, ik kwam er zojuist achter dat ik wél fullscreen kan kijken in Internet Explorer (terwijl ik normaal altijd Google Chrome gebruik). Is er misschien een manier om ervoor te zorgen dat ik ook in Google Chrome fullscreen kan kijken?

EDIT: Het is opgelost, bedankt voor de hulp iedereen!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan