YouTube kijkgedrag

Status
Niet open voor verdere reacties.

CallofDty2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 apr 2021
Je ken het vast wel. Op basis van je zoekopdrachten en interesse op YouTube, kreeg je altijd filmpjes van je kijkgedrag en gerelateerde filmpjes zonder in te loggen op YouTube. Bijvoorbeeld: Ik kijk veel op YouTube naar Formule 1. YouTube speelt daar op in en plaats alleen gerelateerde (race) thumbnails linkjes. Nu al paar dagen krijg ik ze niet meer. Al type ik 1000x Formule 1 . Krijg nu random filmpjes (thumbnail) te zien waar mijn interesse totaal niet zijn. Super vervelend!! :mad: Filmpjes waarin tweede kamer wordt gedebatteerd (nieuws), auto in de prak etc etc. Vaak komen hetzelfde filmpjes terug als ik op refresh druk.

Nu 15 jaar kijk ik geen tv en geen nieuws (alleen sport, Playstation en film/series). Krijg ik nu opeens linkjes van "Wappies verstoren boerenprotest"....hoe dan? Niet dat ik er op klik, maar ben dan meteen up to date qua headlines nieuws haha. Dat wil ik absoluut niet in mijn leven wat er in de wereld gebeurd!!

Bij YT instellingen kan ik nergens vinden of het aan/uit is ingeschakeld.
Ik kan ook nergens lezen of de algoritme van YouTube hebben veranderd.
Kan iemand hier meer over vertellen.
BvD

Laatst bewerkt:
Wat kan er mis zijn met die link? Het is maar net wat je als rotzooi wilt zien, de echte wereld of de nepwereld met o.a. Facebook, Twitter, sport (gokken), games (verslaving e.d.). Je kunt alles negatief bekijken.

Deze is leuk. De Chinese regering volgt alle Chinese burgers met overal camera's e.d. en dan doet een ander dat ook en dan zijn ze zo kinderachtig!:eek::D:D:D

Laatst bewerkt:
Ik kijk zelf nooit rotzooi. Vrienden of familie laten me soms (met moeite ga ik kijken) grappige filmpje zien. Dan kijken ze verbaasd of ze worden boos op mij waarom ik niet lach, geen kik.
Blijkbaar is het voor hun grappig, maar ik heb daar totaal geen interesse in. Dus "deze is leuk" linkje sla ik wel af no hard feelings:love:

Ik leef in ieder geval niet in virtuele wereld zoals alle social media die ik nooit heb gehad. Alleen Whatsapp die ik vijf jaar geleden eraf heb gepleurd. Man man dat was één en al bron van ROTZOOI!! Nooit meer.

aha, jij hebt een volkstuin!:thumb:

Niks verplicht ik jou. Wil alleen helpen, want dat vroeg je namelijk. Gewoon op mijn linkje klikken. Het is niet spannend hoor. Misschien zelfs verlossend voor jou.:love::p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan