Youtube laadt niet alle abonnementen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MennoHeld

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2010
Berichten
146
Mensen,

Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat YouTube niet alle video's weergeeft die geüpload zijn op kanalen waarop ik geabonneerd ben.
Bovenaan de Abonnementenlijst is te selecteren of ik in die lijst alle nieuwe video's te zien wil krijgen, of alleen de hoogtepunten.
Hierin heb ik geselecteerd dat ik alle nieuwe video's te zien wil krijgen, maar alsnog als ik naar bepaalde kanalen ga (waarop ik geabonneerd ben), zie ik video's die niet ik mijn abonnementenlijst te vinden zijn.
Dit is gigantisch irritant en ook niet meer bij te houden aangezien ik geabonneerd ben op 136 kanalen, en dan moeilijk kan checken of op een bepaald kanaal nog nieuwe video's zijn toegevoegd.
Heeft iemand ook dit probleem, of weet wat ik bedoel en daar een oplossing voor heeft?

Met vriendelijke groet,

Menno
 
zelf heb ik dit probleem ook, en wij zijn niet de enige, veel mensen hebben dit probleem.
het probleem ligt bij youtube, het is gewoon een bug, je account is gebugd.
er is een manier om het op te lossen: onabboneer op een kanaal, wacht 10 sec, en abboneer weer.
dan wacht je een dag (vanaf dat moment komen alle nieuwe filmpjes op je homepagina te staan, zijn oude blijven weg, maar ja, die heb je toch al gezien ;) )
het werkt, maar wel erg erritant!
ik ben op 145 mensen geabboneerd en heb er een uur over gedaan om overnieuw te abbonneren :S
 
Ok bedankt, dat ga ik proberen!
Is er nog een andere manier op het op te lossen, of wordt het door YouTube nog opgelost?
 
Komt bij jou trouwens ook het probleem voor dat bijvoorbeeld een video die 18 uur geleden is geüpload boven een video staat die 2 uur geleden is geüpload?
 
Ok bedankt, dat ga ik proberen!
Is er nog een andere manier op het op te lossen, of wordt het door YouTube nog opgelost?

wij kunnen niks doen, het is een bekend probleem in youtube's database dat nog word opgelost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan