youtube laat chrome en firefox afsluiten en i. explorer opstarten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Doh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Doh

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2010
Sinds vandaag kan ik in firefox en chrome niet meer youtube opstarten, dan sluit hij automatisch de browser af en opent youtube in internet explorer, bij andere sites lijkt dit niet te gebeuren.

Kan iemand me misschien hierbij helpen?

klik op de link in mijn handtekening voor internet problemen miscien dat dat iets oplost

CCleaner was het eerste dat ik zelf probeerde, maar toch bedankt, ik merk net ook dat als ik youtube in internet explorer open, hij meteen vraagt of ik alle tabbladen wil afsluiten, en vervolgens opent hij youtube in een ander internet explorer scherm.

raar probleem ben je ingelogd op youtube of niet anders moet je dat een proberen (als je een youtube acount hebt

Uitloggen helpt blijkbaar niet, maar ik heb wat verder geprobeerd en wat blijkt: Als ik in internet explorer youtube heb openstaan kan ik het wel openen in firefox, maar zodra ik IE afsluit sluit firefox ook af en opent hij youtube opniew in IE.

Het wordt steeds raarder.

ik vind het een vaag probleem ik heb er echt geen ervaring mee ik weet er niks meer tegen mischien andere leden van helpmij

heb je al op google gezocht

Ja, ik heb al gezocht op internet, maar ik kon niemand vinden die precies mijn probleem had.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan