YouTube met een Google-account

Status
Niet open voor verdere reacties.

SJEBloem

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2010
Berichten
177
Hallo,

Ik heb laatst een gmail-account aangemaakt, dus automatisch ook een Google-account. Nu wilde ik graag een YouTube account aanmaken en dat ging vrij gemakkelijk doordat ik al een Google-account aangemaakt had. Deze twee zijn namelijk verbonden. Maar toen ik mijn YouTube account aanmaakte hoefde ik niks van een gebruikersnaam in te vullen. Nu blijkt dat gewoon mijn echte naam is gebruikt die ik heb ingevoerd bij het Google-account. Maar is er een mogelijkheid om toch nog een gebruikersnaam in te voeren bij YouTube. Want ik heb liever niet dat heel YouTube mij echte naam te weten komt.

BTW, wist niet helemaal waar ik dit moest plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net even zitten zoeken en uitproberen en ik heb het gevonden!
Voor degene die het willen weten.
- Ga naar YouTube en log in.
- Ga dan naar 'YouTube instellingen'
- Klik in het kopje 'Overzicht' op 'geavanceerd'. Staat onder je naam.
- Klik als laatste op 'Gebruikersnaam maken'

Het enige probleem bij mij is dat de naam die ik wil al bezet is. De rede; ik had al ooit een account gemaakt, maar die heb ik verwijderd.
Maar nu kan ik die gebruikersnaam niet meer gebruiken, maar zou dat wel graag willen omdat ik alles hetzelfde wil hebben...
Iemand enig idee of ik een bepaalde tijd moet wachten voordat hij weer beschikbaar is? Anders ga ik gewoon YouTube mailen. :)
 
Het enige probleem bij mij is dat de naam die ik wil al bezet is. De rede; ik had al ooit een account gemaakt, maar die heb ik verwijderd.
Maar nu kan ik die gebruikersnaam niet meer gebruiken, maar zou dat wel graag willen omdat ik alles hetzelfde wil hebben...
Iemand enig idee of ik een bepaalde tijd moet wachten voordat hij weer beschikbaar is? Anders ga ik gewoon YouTube mailen. :)

Dat kun je vergeten.
Gebruikersnamen zijn eenmalig en niet herbruikbaar.
Je mag natuurlijk YouTube mailen maar de kans op succes is nul procent.

Tardis
 
Ok, ik zal het toch proberen. Maar dan wil ik wel eerst een email adres van ze, die ik niet kan vinden. (':
Iemand die er toevallig één heeft?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan