YouTube > Mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanz

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
Dit is een snelle simpele youtube to mp3 converter die youtube filmpjes omzet naar een mp3 bestand.

Sceershot:
YouTube%20to%20Mp3%20Snap.png

Download:
YouTubeToMp3.zip

Wat leuk om te horen. Wat moeten wij hiermee? Er zijn op internet wel tig van deze programma's te vinden.

Wat jullie kunnen doen:
Suggesties geven om functies te verbeteren/toe te voegen;
Verbeteringen omtrent de GUI aangeven;
Op meerdere besturingssystemen testen.

(Dit is het "Test mijn programma" forum zegt genoeg dacht ik zo)

Laatst bewerkt:
het is inderdaad een handig programma en download de muziek ook best snel
(misschien kun je ook nog een mac versie maken (.dmg))

Laatst bewerkt:
Ik heb het programmaatje niet geprobeerd, maar is het niet ook handig als het dan vanuit elke site gedownload kan worden, en niet alleen maar vanuit youtube???

En nog een suggestie: bij realplayer krijg je linksboven ieder filmpje een knop(/link) met daarop "Download deze video". Misschien leuk/handig om ook toe te voegen?

Succes!:thumb:

Ik heb het programmaatje niet geprobeerd, maar is het niet ook handig als het dan vanuit elke site gedownload kan worden, en niet alleen maar vanuit youtube???

Nee dat is het niet, ik zie het nut er niet van noem mij eens een nummer die niet op youtube staat.

En nog een suggestie: bij realplayer krijg je linksboven ieder filmpje een knop(/link) met daarop "Download deze video". Misschien leuk/handig om ook toe te voegen?

Dat is misschien een idee.

Ik zou het toch handig vinden dat als ik op een andere site dan youtube een filmpje/muziekje zit te luisteren/te kijken, dat ik dat dan daarvandaan gelijk kan downloaden, in plaats van het eerst op te moeten zoeken op youtube......

Verder ken ik inderdaad geen nummers die niet op youtube staan, maar er zijn vast wel nummers die niet op youtube staan...

Maar als je nog een knop maakt bij de filmpjes zodat je makkelijk kan downloaden, stap ik wel over van realplayer. Bij realplayer moet je namelijk ook nog eerst het filmpje converteren....

MartinJM

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan