Youtube op Samsun Omnia

Status
Niet open voor verdere reacties.

bram15

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 okt 2008
Ik heb mijn samsung omnia net aangeschaft en probeerde natuurlijk youtube te kijken op de telefoon.
als ik dan een filmpje aanklik dan gaat hij naar streamplayer en laad het filmpje. Na een paar seconden komt er een foutbericht. er staat dan: ''server of data timeout''. Hoe kan ik dit oplossen?

ik heb ook eergisteren de omnia gekregen en inderdaad net wat bram zegt. Ik klik zo op die link en hij opent stream player enzo, laat zelfs de lengte van het filmpje zien(heeft dus connectie) en zegt dat ie verbind maar opeens geeft ie die fout aan(''server of data timeout'' ofzo en dan speelt ie m niet af) iemand ideetje wat je moet doen om wel deze filmpjes te kunnen bekijken?

Ik heb mijn samsung omnia net aangeschaft en probeerde natuurlijk youtube te kijken op de telefoon.
als ik dan een filmpje aanklik dan gaat hij naar streamplayer en laad het filmpje. Na een paar seconden komt er een foutbericht. er staat dan: ''server of data timeout''. Hoe kan ik dit oplossen?

Beste Bram (en anderen),

Ben je al iets verder mee gekomen? Ik heb hetzelfde probleem al maanden en weet niet hoe ik het moet oplossen?

Alvast bedankt,

Arno

Hoi Bram15 en Arnowagenaar,

Ik had ook het probleem dat ik geen Youtube fimpjes kon kijken. Heb toen via Nieuwsgroepen het programma CorePlayer gedownload en geìnstalleerd. Als je dan via CorePlayer naar Youtube gaat, kan je wel gewoon Youtube filmpjes bekijken.

ps. hou wel in de gaten dat veel providers extra kosten (per Kb) in rekening brengen voor
I-mode gebruik. Heb dit laatst ook gehad. Heb een Surf en Mail abonnement bij KPN en kreeg de kosten toch in rekening gebracht. Even ter info.

Beste Zorro,

Bedankt voor de tip. Klopt het dat je voor die coreplayer zo'n $ 30 kwijt bent?

Hoi Bram15 en Arnowagenaar,

Ik had ook het probleem dat ik geen Youtube fimpjes kon kijken. Heb toen via Nieuwsgroepen het programma CorePlayer gedownload en geìnstalleerd. Als je dan via CorePlayer naar Youtube gaat, kan je wel gewoon Youtube filmpjes bekijken.

ps. hou wel in de gaten dat veel providers extra kosten (per Kb) in rekening brengen voor
I-mode gebruik. Heb dit laatst ook gehad. Heb een Surf en Mail abonnement bij KPN en kreeg de kosten toch in rekening gebracht. Even ter info.

Via de officiële weg (de website van Coreplayer) is ie 29,95 Dollar.

Succes!

ElZorro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan