Youtube speelt geen filmpjes af

Status
Niet open voor verdere reacties.

keys76

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2004
Gisteren Windows7 64-bit ge-installeerd, met ie9 en de allerlaatste versie van adobe flash.
Ben op youtube.com wezen kijken om een filmpje af te spelen en op de een of andere manier laadt youtube geen filmpjes meer in.
Heb vervolgens firefox en chrome ge-installeerd en op deze browsers heb ik het zelfde probleem.

Heeft iemand hiervoor een oplossing?

Probeer eens de 32-bits versie van internet te openen en daarmee flash te installeren en/of youtube-filmpjes te bekijken.

Bedankt voor je reactie.
Heb ik gedaan incl de nieuwste flash versie.
Situatie nu: ik kan 1 filmpje afspelen vanaf de voorpagina. Ga ik vervolgens een filmpje zoeken, heb ik het zelfde probleem: zwart scherm en filmpje laadt niet in.

Nogmaals dank,
Jeroen

weetje zeker dat je de 32 bits internet explorer gebruikt en niet de 64 bits
want voor de 64 bits internet explorer is standaard geen flash geinstalleerd

je zecht dat je om de homepage wel een filmpje kan bekijken, kun je dit met alle 3 de browsers (internet explorer, google chrome, firefox)

als je de pagina vernieuwd laad hij het filmpje dan wel?

Hoi,

Ik weet 100% zeker dat ik de 32-bits versie gebruik, ik start hem namelijk op vanuit de C-schijf, map Program Files (x86).
Situatie is weer terug naar het oude, ik krijg dus helemaal geen filmpje te zien.
Google |Chrome en Firefox heb ik inmiddels verwijderd.

gr. Jeroen

je zou ie 9 kunnen deïnstalleren en kijken of het met ie 8 wel gaat

deze is als het goed is gewoon te verwijderen uit de lijst met software

ie8 ben ik gisteren mee begonnen, en omdat deze niet werkte heb ik een update naar ie9 gedaan.

Jeroen

yep, exact hetzelfde.
Nog een leuk detail.
Ik start de computer op en zodra ik op internet kan, ga ik naar youtube, open een filmpje...filmpje doet het...(ik hoor de computer wel nog "laden")...tot een seconde of 11 in het filmpje en dan stopt het filmpje, vervolgens kan ik andere filmpjes aanklikken wat ik wil, maar niets laadt in.
Zou het misschien een conflict met bijvoorbeeld de avg virusscanner kunnen zijn?

je zou kunnen proberen om pas geinstalleerde software te deïnstalleren,
hebje als je op bijv. hyves of iets dergelijks een filmpje kijkt het zelfde probleem?

je kan ook nog proberen de internetinstellingen te resetten
doe dit als volgt
klik rechts boven op extra in internet explorer (sneltoest ALT-X)
ga naar internetopties>geavanceerd
druk dan op opnieuw instellen

Als je Firefox gebruikt, moet je ook de plugins/add-ons installeren ervoor.

Deïnstalleer alle programma's van Adobe en probeer te herinstalleren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan