YouTube speelt niets meer af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Piet1979

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 aug 2009
Met youtube kan ik niet meer alles afspelen. Ik krijg bij veel video's een zwart scherm te zien zonder een afspeelknop en een afspeelbalk. Mijn javascript staat aan. Ik heb de nieuwste adobe gedownload, later firefox geprobeerd maar doet het nog steeds niet. Dezelfde videos kan ik op andere pc's wel bekijken, bv op werk, internetcafe. Kan iemand mij helpen?
Alvast Bedankt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het antwoord op de vraag waardóór het probleem is onstaan kun je wellicht zelf het beste geven, daarna kunnen we proberen een oplossing te vinden.
De grap met dit soort problemen is namelijk altijd dat het niet zómaar vanzelf is ontstaan. Er is een gebeurtenis aan voorafgegaan. Die gebeurtenis is dus interessant om te weten.

..

Ik had de pc bij me ouders staan, daar had hij het wel altijd gedaan. Na een half jaar heb ik het opgehaald. Natuurlijk als eerst alle updates gedaan. Toen ben ik gaan internetten en op youtube kreeg ik dit probleem. Dus zou echt niet weten waardoor het komt.

Dan wordt het lastiger. Maar goed, we moeten ergens beginnen. Onder de knop 'Extra' in Explorer bevindt zich 'Internetopties'. Als je daar kiest voor het tabblad 'Geavanceerd', krijg je hetgeen je in het plaatje ziet. Begin daar eens mee.

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    70,2 KB · Weergaven: 213
..

Dat heb ik geprobeerd maar blijf het probleem houden. Ik heb ergens gelezen dat je de player van youtube kunt kiezen. Misschien moet ik voor een andere player kiezen. Maar weet niet hoe het moet en of zo iets wel bestaat.
Groetjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan