youtube uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarkSniperTjuH

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2011
ik heb een filmpje gemaakt
van 26 minuten dit is een AVI formaat
ik wou dit op youtube zetten
maar dit is 63 GB hoe kan ik dit op yt zetten
want 63 gb is groot heel groot
(ik heb een converter op mijn computer staan)
want als ik een filmpje moet uploaden van 63 gb gaat dit dagen duren
wat moet ik doen om een mooi filmpje
en als het niet te lang duurt om op yt te zetten

gr>DarkSniperTJuH

bedankt voor de reactie
nu heb ik nog een vraagje
als ik met hypercam 2 een video opneem staat het altijd in AVI FILE
ik wil dit in WMV hebben
ik doe dit met het programma FREEMAKEVIDEOCONVERTER
maar hoe kan ik coverten in HD om zo te uploaden naar youtube

AVI gaat niet in Windows Movie Maker. Vaak hoor je alleen maar geluid. Wordt niet ondersteund. :confused: Moet je weer een codec pakken enz enz. Meestal een andere partij/software pakken, dus converteren.

Hallo DarksniperTjuh,

Het beste wat je kunt doen is je video bewerken in een editing programma als Pinnacle Studio, Sony Vegas, Premiere, etc. Een betere optie is naar mijn mening een betere screenrecorder kopen (Bijv Camtesia) Camtesia heeft namelijk een eigen editing programma wat zeer handig werkt met screen recordings.

Als het om games gaat raad ik iets als Fraps, DXtory of Action! aan. Wat daar wel een nadeel van is is dat je weer een editing programma nodig hebt.

Hopelijk heb ik je voldoende geïnformeerd. Als je nog vragen hebt hoor ik het.

mvg

jopi328

ik weet niet wat het was maar.
ik had een video en die deet het niet
nu heb ik geprobeert bij een andere video deed hij het wel
haha best lomp van mij
bedankt voor info
maar laat dit topic even openstaan
als ik ergenst tegen aan loop hoort je (u ) het van me

Casper heeft gelijk. Dat programma zal goed werken. Naar mijn mening zal het alleen niet handig zijn om elke video die je maakt te converteren. Ik weet natuurlijk niet wat je plannen zijn qua recording.

@Jaspertjeh Voor zover ik weet heeft hij met Hypercam opgenomen en valt er dus niks opnieuw te renderen tenzij hij opnieuw zal filmen met gebruik van een codec.

in plaats van wmp files kun je ook mp4 files gebruiken deze worden door haast alles ondersteunt
je kunt ook converteren met vlc mediaplayer als je dat al hebt

Mijn mening, neem het opnieuw op en zorg dat je de COMPRESSOR aan hebt staan. 65 GB Converteren zal waarschijnlijk veel meer tijd in beslag nemen dan het filmpje opnieuw opnemen.

Mijn mening, neem het opnieuw op en zorg dat je de COMPRESSOR aan hebt staan. 65 GB Converteren zal waarschijnlijk veel meer tijd in beslag nemen dan het filmpje opnieuw opnemen.

Lijkt ook mij het beste idee. Eventueel met andere software die bewerking na het recorden ondersteunt om de video nog duidelijker te maken.

Succes!

ik heb geconverteerd in MWV want dat gaat op youtube sneller
maar als ik upload naar yt
kan ik max op 360p afspelen
ik zou wel minimaal
720 willen
hoe kan ik dit veranderne ?

Tja..als je het niet opslaat als 720P dan gaat dat simpelweg niet lukken. Of YouTube is je video nog aan het verwerken.

heb gisteren nog een filmpje gemaakt
en was 80 gb geconverteerd naar WMV en nu 428 mb
dus als ik thuis kom ga ik eens kijken om te uploaden ofzo
jullie horen nog van me

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan