Youtube video plaatsen in Alertvenster

Status
Niet open voor verdere reacties.

becool

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 dec 2014
Hallo mensen, ik ben nieuw hier. Lees al een tijdje mee als gast. En heb een idee gekregen voor een webstite. Echter kan ik nergens iets vinden om mijn probleem op te lossen.

Hoe kan ik een youtubevideo plaasten in een alertvenster. En hoe kan ik hier een vertraging van 30 sec. op plaatsen alvorens verder te klikken?

De bedoeling is dus dan men op een link klikt, die een video van youtube opend(link via insluiter van youtube verkregen). En na 30 sec. kan men op verder klikken om de volgende video te kunnen bekijken.

Dus een soort klikhierniet maar dan met video ipv tekst, en een wachttijd van 30 sec.

Ik hoop dat er mensen kunnen helpen :love:

Groetjes BeCool

Een alert kan geen html renderen. Denk dat je best op zoek gaat naar een alternatief.

Zo is er http://dinbror.dk/bpopup/ Die kan je instellen dat :

sluit na een opgegeven tijd
autoClose: 1000

een youtube filmpje afspeelt
loadUrl:'//www.youtube.com/embed/oHg5SJYRHA0?autoplay=1'

niet sluit als je naast de popup klikt
modalClose: false

Het enige wat je zelf nog moet maken is dat de close button visible:hidden is in css
en deze na x-aantal tijd terug zichtbaar wordt.

pseudo code:

Code:
onOpen: function() { 
    $(".button .b-close").css( "display", "none" );
     setTimeout(function() {
       $(".button .b-close").css( "display", "inline-block" );
     }, 20000);
    } 
}

Groetjes,
CBke

Beste CBke

Bedankt voor het snelle antwoord.

Ik merk dat mijn kennis mij sterk teleur stelt. Kan ik deze code in de sitebuilder toepassen?
Dit namelijk gedaan, echter krijg dan op de test site alleen de code te zien (elke code van de site toegepast). Ik merk dat ik dus niet zo veel verstand er van heb. Maar geen geld om de site te laten maken. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan