youtube video vertraagd zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchy NL

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 okt 2010
hallo
hier een vraagje
ik kan via youtube een uitleg bekyken via een video welke daar geplaatst is

http://www.youtube.com/watch?v=7UCeU8ItZGA&feature=player_embedded

maar deze gaat zo snel dat je de handelingen daar in getoond niet kan volgen ... m.a.w hy gaat te snel... het geluid is niet zo belangryk ... waar my het omgaat dat ik stap voor stap de uitleg kan volgen daarin uitgebeeld seconde per seconde ... of langzaamer zelf te regelen ... stap voor stap...
is dit mogelyk dat te bekyken ... door oook oa de url van de video te plaatsen ?? of is daar meer voor nodig .. om dat te bektken ? BVD...J-A-B

Ik zou de video downloaden via www.zamzar.com en dan via windows movie maker vertraagd afspelen. Of gewoon via windows media player natuurlijk ;)

vertraagd bekyken

ik heb je raad opgevolg en de site ook bekeken
wel jammer day het een betaalde site is
om die video to doen in wat voor extentie dan ook je moet er voor betalen

is er geen goedkopere oplossing voor mn probleem ??
om de youtube movie vertraagd te kunnen zien ??
BVD J-A-B

Die site heb je helemaal niet nodig, je kunt de video gewoon via de browser downloaden, als je tenminste een goede browser (lees, geen IE) gebruikt. Voor Opera en Firefox kun je dit script gebruiken (FF installatie gaat weer anders, weet ik eigenlijk niets van), voor Chrome zal ook wel een extensie te regelen zijn. Maar goed, hier heb je alvast de link naar het mp4 bestand. Dat je vervolgens inderdaad gewoon in je mediaspeler langzaam af kunt spelen (persoonlijk vind ik VLC erg lekker werken).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan