Youtube werkt niet meer!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

oscar19681

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2009
Sins een tijdje werkt youtube niet meer. Heb de flash meerder malen geupdate. Heb de router ge reset. Maar niks baat. Heb uberhaupt niet aan de router gezeten daarvoor. Van de een op de andere dag deed hij het niet meer. De symptomen zijn je clicks het filmpje aan. Dan begint hij te laden maar stopt niet met laden. Of hij laad het filmpje 30 a 60 seconden en daarna volg niks meer ook niet nah geduldig wachten. Ik heb meerdere computers aan het zelfde netwerk en hebben allemaal hetzelfde probleem. Ik denk dat het aan de router ligt maar ik heb iemand er naar laten kijken en die snapt ook niet wat er aan scheelt. Heb me firewall al gechecked maar die vindt het prima. Het gekke is dat andere filmjes het prima doen als het maar niks van youtube is. P.s vraag youtube niet om hulp. Die geven je een filmpje wat de doen!!!! Intellegentie van een theeblaadje misschien?

Laatst bewerkt:
Dat zou dus betekenen dat bij alle 3 computers die op hetzelfde netwerk zijn aangesloten de cache geleegd moet worden?

Laatst bewerkt:
Hoe zit je netwerk in elkaar?
Bij welke internetaanbieder zit je?
Heb je al resets van je modem (en mogelijk als je die hebt je router) geprobeerd?

Er zijn 4 computers aangesloten op een router (wireless) . Alle 4 computers vertonen de zelfde sympthomen dus het moet iets met de router zijn. Resetten heb ik al geprobeerd en heb op mijn eigen pc flash geupdate , no joy. Mijn provider is Ziggo. Het gekke is dat het van de enne op de andere dag was zonder dat er aan de router geklooid was. Maar het is wel iets met de router aangezien alle computers youtube weigeren af te spelen.

Als ze allemaal draadloos aangesloten zijn zou ik ze eerst eens bekabeld aansluiten. Als dat niet helpt dan is het aan te raden om contact op te nemen met ziggo. Zij zullen dan voor de oplossing moeten zorgen omdat jij verschillende computers op alle mogelijke manieren hebt geprobeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan