Youtube werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ger@ld

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2006
Hallo,

Ik heb wat problemen m'n grafische performance. Ik heb een Hp Elitebook 8530w en dat werkt allemaal prima. Echter als ik Youtube filmpjes ga kijken (en incidenteel bij andere grafische toepassingen) wordt het beeld groen en krijg ik een melding. Verder speel ik weinig games, dus ik weet niet echt of dat ook problemen oplevert.

Voor de duidelijkheid heb ik een plaatje in de bijlage van dit bericht toegevoegd.

Ik gebruik windows 7 professional 64x (bij 32 bit werkte het ook al niet goed).

Wat ik al geprobeerd heb om het op te lossen:
-Laatste drivers van zowel Microsoft als HP als NVidia
-Bios flash

Ik hoop dat iemand een idee heeft.
Gr. Ger@ldvideokaartprobleem.jpg

ik denk dat je de drivers opnieuw moet installeeren!

probeer het dan nog eens

Eerst wat de anderen hierboven zeggen en dan: Zou je eens kunnen proberen om hardware acceleration uit te schakelen?

Hoe:

Rechtermuisknop op youtube filmpje en dan vinkje weghalen

youtube-flash-disable-acceleration.jpg

Laatst bewerkt:
Hallo,

Dit probleem hebben veel mensen met Nividea an ati kaarten.
Probeer eens het volgende; wissel het thema naar een windows 7 basic, aero is dan uitgeschakeld.
Tevens is je adobe flash wel up to date ?

Groetjes Jan

Bedankt voor de reacties.
Helaas werkt dat vinkje uitzetten niet. Verder had ik al de nieuwste drivers, maar ik wil best nieuwe installeren (je weet maar nooit...). Welke moet ik dan nemen: nvidia, hp of standaard windows update?

Ik heb aero nu uitgezet, en het ziet ernaaruit dat dat inderdaad werkt. ik heb tien minuutjes youtube aangezet, en nog geen problemen gehad (normaal duurt het niet langer dan 20 seconden).

Bedankt voor deze tip!! Hopelijk blijft het werken..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan