Youtube zet mijn geluid soms stiller

• Onderwerp starter Onderwerp starter unix
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

unix

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2014
Hallo allemaal

Ik merk de laatste tijd op dat Youtube mijn geluid automatisch stiller zet. Terwijl ik niet eens een wijziging aanbreng aan mijn volumebalkje van Windows 10 of Youtube. Dit komt alleen voor bij Youtube en geen andere websites. Met of zonder hoofdtelefoon blijft hetzelfde probleem ook opduiken. Als ik bv. 2 sec terug/verder draai bij een video dan word weer het in een normale volume afgespeeld zoals ik ingesteld heb. Erg vervelend is het. Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Extra informatie : Toshiba Satellite C670/670D met Windows 10 Home
Firefox 41.0.2 (up-to-date)

Alvast bedankt! :thumb:

Hoi unix

Jouw probleem bij ook andere YouTube gebruikers is bekend en zeggen ze ongv. zo :

Soms helpt browse geschiedenis grondig wissen plus temp en prefetch enz. map en en vervolgens PC her-starten ...

Maar volgens mij je kan ook FlashPlayer proberen her-installeren ..

Laatst bewerkt:
Wat ROYONIX zegt je pc komt langzaam steeds voller te zitten met bestanden die je niet eens nodig hebt. Dit kan voor vertraging zorgen.
Doe Windowstoets + R. Er opend zig een schermpje.
Typ in. %temp%
Nu openen er allemaal files. Deze kun je ALLEMAAL verweideren. Dit zijn bestanden die je pc absoluut niet nodig heeft. De gene die de pc wel nodig heeft krijg je een melding van en moet je gewoon op overslaan klikken.
Vergeet ook niet het zelfde te doen maar dan met:
%prefetch%.
Deze kun je ook allemaal weg halen. Vergeet op het einde niet de Prullebak te legen omdat de files waarschijnlijk eerst daar naartoe worden verplaatst.

Mvg

@ROYONIX : alles uitgevoerd wat je beschreven hebt. Geen werkend resultaat helaas
@youriwannet : Klopt, daarom leeg ik mijn %temp% folder regelmatig. De %prefetch% folder kan ik helaas niet bereiken of vinden in de WINDOWS folder.

Ik zou eventueel een andere browser kunnen proberen maar ik vind Chrome zo verschrikkelijk..en Edge browser layout vind ik persoonlijk nogal onhandig in vergelijking die van Firefox. Ik ben best kieskeurig op gebied van browsers :o

Hoi unix

Prefetch kan je niet op %prefetch% ( %temp wel ! ) manier bereiken maar gewoon via uitvoeren intypen C:\Windows\Prefetch
deze Prefetcht map kan je inderdaad helemaal zonder risico legen, het is ook aanbevelen dat je tijdens deze schoonmaak sessie lopende processen in PC stopt en absoluut is van belang dat je na schoonmaken Pc her-starten gaat ..

Weet niet hoe je hebt geprobeerd en op wat voor manier ( of je inderdaad gedaan hebt ?:confused: ) FlashPlayer her-installeren, maar op zich dit is ook helemaal niet echt van belang ( * soms wel aanbevolen ! ) die kan je ook updaten mocht die nodig is,
en die kan je controleren ( als je dat wil, kan geen kwaad ! ) ....op onderstaande link als je klikt ...

check.jpg ->Voor Scan KLIK HIER<- Let op al die test is ook een beetje van belang i.v.m. goede YouTube filmpjes werking etc.

P.S. Paar maanden geleden heb iets zelf ook voor deze probleem bij YouTube gehort, en volgens mij deze bug-verschijnsel is nog steeds niet opgelost nog steeds zijn ze bezig mee hoeveel ik weet ..

Laatst bewerkt:
Dank u, ik had prefetch via uitvoeren willen openen net zoals %temp%. Maar het is gelukt nu. Adobe flash player had ik gisteren volledig verwijderd met het originele verwijderingsprogramma van Adobe. Daarna de meest recentste versie geïnstalleerd van Flash Player. Heb toch de Qualys scan uitgevoerd (https://gyazo.com/ec51f4e111670f92e0377539c46b33e4) en alles was up-to-date. Eventjes op youtube geprobeerd en helaas blijft het probleem zich voordoen. Het zal wachten worden tot Youtube de bug zal fixen..... Toch bedankt voor jullie moeite :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan