Youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wijhelpenjou

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Berichten
541
Ik heb een vraag ik zet filmpjes van youtube op mijn forum.
Maar is er een mogelijkheid om de logo van youtube van de filmpjes af te krijgen?

want ik wil mijn eigen media player met mijn eigen logo
 
Volgens mij zit er een copyright op de filmpjes van youtube.
 
Bedoel je op hun mediaplayer of op die filmpjes want die filmpjes heeft youtube niet gemaakt die worden er op gepost door iedereen.
 
Het logo van Youtube is er niet voor niets ingezet.

Een klein stukje uit hun voorwaarden:
# Het is u niet toegestaan om zonder de voorafgaande schriftelijke goedkeuring van YouTube op welk medium dan ook een gedeelte of gedeelten van de Website te verspreiden, met inbegrip van doch niet beperkt tot door Gebruikers Geplaatste Content (zoals hieronder gedefinieerd).
# Het is u niet toegestaan om enig gedeelte van de Website en/of een of meerdere Diensten (met inbegrip van doch niet beperkt tot de YouTube-player en de daaraan verwante technologie) te wijzigen of aan te passen.
Bron:
http://nl.youtube.com/t/terms
 
Bedoel je op hun mediaplayer of op die filmpjes want die filmpjes heeft youtube niet gemaakt die worden er op gepost door iedereen.
Je hebt nog heel veel te lezen.
Gebruikmaken van door copyright beschermd materiaal in je video's

Hoewel video's die rechtstreekse kopieën zijn van iemand anders materiaal, duidelijk het auteursrecht schenden, zijn er bepaalde zeer beperkte omstandigheden waarin het gebruik van zeer korte clips van een door auteursrechten beschermd(e) video of liedje legaal kan zijn, zelfs zonder toestemming. Dit staat in de wetgeving omtrent auteursrechten bekend als het principe van "juist gebruik".
bron
 
But Who Cares, Just Hack It dat was het spreekwoord van P J ROYZ (hacker 10 jaar cell)

KNIP

Er Zit alleen copyright op het logo van YOUTUBE en niet op de films en mediaspeler.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gezien het stukje dat Huijb aangeeft, ben ik bang dat wij jouw daar niet mee mogen helpen hier op Helpmij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan