YouTube

• Onderwerp starter Onderwerp starter HCHK
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

HCHK

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2008
Waarschijnlijk staat het hier niet goed en ik weet niet waar het anders moet staan, maar dat regelen jullie wel lijkt me, maar ik heb dus een probleem:

Ik kan op YouTube geen HQ en HD meer kijken.
Er staat geen linkje meer onder de player en &fmt=18 en &fmt=22 heeft ook geen zin.
Het ligt niet aan mij PC, want op bijv. Dailymotion of Vimeo kan ik wel nog gewoon HQ en HD kijken. Het ligt dus waarschijnlijk aan een instelling op YouTube, dus kan iemand mij daar even mee helpen.

bedankt.

Waarschijnlijk staat het hier niet goed en ik weet niet waar het anders moet staan, maar dat regelen jullie wel lijkt me, maar ik heb dus een probleem:

Ik kan op YouTube geen HQ en HD meer kijken.
Er staat geen linkje meer onder de player en &fmt=18 en &fmt=22 heeft ook geen zin.
Het ligt niet aan mij PC, want op bijv. Dailymotion of Vimeo kan ik wel nog gewoon HQ en HD kijken. Het ligt dus waarschijnlijk aan een instelling op YouTube, dus kan iemand mij daar even mee helpen.

bedankt.

In de player zelf zit nu een HD knop,

Bijlagen

Bedankt, maar bij mij zit deze er dus niet. Heeft het anders misschien te maken met een update van de player?

1) Weet je echt zeker dat de film die je wilt bekijken ook daadwerkelijk in High Definiton Bevat?
2) Welke browser gebruik je? Geupdate naar de nieuwste versie?
3) Heb je de nieuwste versie van je Flash Player?

1) Weet je echt zeker dat de film die je wilt bekijken ook daadwerkelijk in High Definiton Bevat?
2) Welke browser gebruik je? Geupdate naar de nieuwste versie?
3) Heb je de nieuwste versie van je Flash Player?

1) Ja.
2) De nieuwste versie van FireFox
3) Dat was het, heb hem geupdate en hij doet het weer, dankje :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan