YouTube

Status
Niet open voor verdere reacties.

GambiaUser

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2009
Ik heb een probleem met de compatibility van YouTube. Als ik naar Mijn Video's ga, dan wil ik sorteren op: Meest bekeken.
Maar dat werkt dan niet. En ik heb op dit moment 143 filmpjes, wil ik graag kijken welken het meest zijn bekeken.
Ik weet wel welke op 1 staat, met 143K views. Maar ik wil de rest ook graag bekijken.
Ligt dat aan de site of ligt dit aan mijn browser/ computer?

Deze probleem doet zich voor sinds de nieuwe update van deze week.

Sorry als hij verkeerd geplaats is.

Als je zelf al aangeeft dat het sinds de update van youtube is, lijkt het me dat je vraag al beantwoord is.
Het ligt gewoon aan de site, even melden bij youtube en dan maken ze waarschijnlijk een fix.

Maar kan het niet liggen aan me browser? (Opera 10.50)?
En werkt het wel bij jullie?

aha je gebruikt opera.

Maar dan nog rijst de vraag, is het na de update van youtube of de update van de browser.
Opera ondersteunt (dont shoot me if i'm wrong) naar mijn weten GEEN flash en is sowieso geen goede browser op videos (op youtube) mee te bekijken.

Ik zou overstappen op mozilla, hier kan je ook de geweldige invoegtoepassing "adblock-plus" downloaden die de reclame voor filmpjes wegfilterd.

Opera ondersteunt (dont shoot me if i'm wrong) naar mijn weten GEEN flash en is sowieso geen goede browser op videos (op youtube) mee te bekijken.
Hele. grote. onzin. Opera ondersteunt wel degelijk flash, afgezien van Lynx zou ik geen desktop browser weten die dat niet doet, en met het kijken van filmpjes op youtube heb ik eigenlijk nooit een probleem. Wellicht ben je in de war met Opera Mini, dat voor simpele mobiele telefoons is bedoeld, dat ondersteunt de flash plugin inderdaad niet, maar die plugin is er dan ook niet voor dat soort telefoons.

Helaas heb ik zelf geen filmpjes op die site staan dus ik kan niet testen of het sorteren voor mij wel werkt, je kunt kijken of een update naar 10.60 het probleem oplost.

Laatst bewerkt:
Hele. grote. onzin. Opera ondersteunt wel degelijk flash, afgezien van Lynx zou ik geen desktop browser weten die dat niet doet, en met het kijken van filmpjes op youtube heb ik eigenlijk nooit een probleem. Wellicht ben je in de war met Opera Mini, dat voor simpele mobiele telefoons is bedoeld, dat ondersteunt de flash plugin inderdaad niet, maar die plugin is er dan ook niet voor dat soort telefoons.

Helaas heb ik zelf geen filmpjes op die site staan dus ik kan niet testen of het sorteren voor mij wel werkt, je kunt kijken of een update naar 10.60 het probleem oplost.

Dat is dus ook waarom ik in mijn post "don't shoot me if i'm wrong" heb geschreven, ben inderdaad in de war met opera mobile, aangezien ik opera op de pc de grootste *!#$ browser vindt om mee te browsen.

Dat is dus ook waarom ik in mijn post "don't shoot me if i'm wrong" heb geschreven, ben inderdaad in de war met opera mobile, aangezien ik opera op de pc de grootste *!#$ browser vindt om mee te browsen.
Gut, wat een haat, het is maar een browser hoor. Opera mobile kan, voor zover ik weet, de flash plugin wel degelijk ondersteunen, die plugin bestaat alleen niet voor alle telefoons waar Opera mobile op kan draaien, iets wat alleen adobe kan verhelpen.

Het werkt zowel op Google Chrome niet als op Mozilla Firefox niet. Dus zou het wel aan de site liggen, weten jullie toevallig hoe ik een support aanvraag doe?:$

Want ik wil graag een melding aan YouTube geven over dit probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan