YouTube

Status
Niet open voor verdere reacties.

apijtsma

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
Hallo,

Ik weet niet of ik hier bij de juiste rubriek zit, maar ik gok het erop. Tot voor kort waren YouTube filmpjes te downloaden. Je kon kiezen uit verschillende kwaliteiten, zeg maar. Nu staat er ook wel een button 'downloaden' onder het filmpje, maar na aanklikken verschijnt er even een rondje en vervolgens niets. Er verschijnt niet meer een bestandsnaam die je kunt downloaden, zoals voorheen. Ik maak gebruik van de nieuwste versie van Mozilla Firefox.

Heb nu gedownload: Free You Tube Download (www.dvdvideosoft.com) van Softonic. Kwestie van Video URL kopiëren + plakken naar het venster van dat programma. Dan: downloaden starten > daarna klikken op link 'in een map weergeven' > knippen + plakken in de betreffende map. En: ze staan er in!
Maar moet je een lang filmfragment helemaal uitzien voordat je deze knipt + plakt in de betreffende map? Het downloaden duurt niet lang, maar het fragment kan wel een half uur duren bijvoorbeeld.

Het lijkt goed te werken. Iemand hier ervaring mee / een mening over?

Is dat DVD Videosoft YouTube (mp3) download echt onveilig? Mozilla FF waarschuwt voor instabiliteit en zal deze add bij de volgende herstart uitschakelen. Ik zelf heb er geen problemen mee.

Heb een andere downloader geïnstalleerd, een gratis versie. Downloaden gaat traag, maar dan moet je weer een pro versie nemen. Alleen het converteren naar avi. lukt me niet. Het filmpje wordt wel netjes in de map video's gezet en is af te spelen met VLC op pc en Blu Ray, maar met de bestandsnaam mp4. De vorige downloader van Free Studio 2013 maakte er via conversie avi. van, maar dat lukt me hier niet. Maar ja, Mozilla blokkeerde blokkeerde de downloader van Free Studio 2013. Vandaar nu een andere, maar op een of andere manier lukt converteren naar avi niet. Als dat geen absolute voorwaarde is: zou mp4 altijd af te spelen zijn op een Blu Ray speler?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan