Youtubefilmpjes HD ineens sloom

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefann

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2010
Hallo,

Sinds een paar dagen draaien bij mij HD filmpjes op youtube niet meer normaal. Soms draaien ze gwn heel langzaam maar vaak is het zo dat ze geen verschil meer maken met de 360p versie. Het maakt niet uit op welke kwaliteit ik het zet, het blijft hetzelfde. Vroeger nooit problemen mee gehad en draaide HD vids perfect. Weet iemand de oplossing?

Stefan

Heb je dit probleem met alle browsers? Gaan downloads ook langzamer? Zo ja, dan is het een goed idee even te kijken of je niet toevallig een bandbreedte vretend stuk spyware op je PC hebt staan.

Bij mij is dat niet wel op mijn iPod touch met 480p enz supr sloom

Zoals naarling zegt kijk eens naar je snelheid of ga naar de site van je internetprovider.
Installeer een deftige antivirus en download de nieuwste drivers voor je videokaart ( dit laatste was bij mij de oplossing.).
is die pic een gibson les Pauls standard?

Laatst bewerkt:
Tnx voor reacties, ja het is ook zo in google chroom en firefox :( Kheb AVG antivirus dus kneem aan dat er geen spyware opzit.. Verder is mijn computer redelijk schoon en draai ik vaak progammas als CCleaner en Auslogics Disk Defrag... Mijn Videokaart is een nVidia GeForce GTS250 en een paar weekjes trug draaide die de HD videos nog wel mooi... Nu komt het gwn niet meer in HD, ik zie geen verschil tussen 360p en 1040HD en dat klopt niet helemaal.

@ncbfThePrince Ja het is een Gibson Les Paul alleen zeker geen standard.. Volgens mij een '58 reissue maar dat moet ik ff opzoeken als je dat heel graag wilt weten :D

Stefan

Tnx voor reacties, ja het is ook zo in google chroom en firefox :( Kheb AVG antivirus dus kneem aan dat er geen spyware opzit.. Verder is mijn computer redelijk schoon en draai ik vaak progammas als CCleaner en Auslogics Disk Defrag... Mijn Videokaart is een nVidia GeForce GTS250 en een paar weekjes trug draaide die de HD videos nog wel mooi... Nu komt het gwn niet meer in HD, ik zie geen verschil tussen 360p en 1040HD en dat klopt niet helemaal.

@ncbfThePrince Ja het is een Gibson Les Paul alleen zeker geen standard.. Volgens mij een '58 reissue maar dat moet ik ff opzoeken als je dat heel graag wilt weten :D

Stefan

Wat is je internet snelheid precies?? sommige filmpjes zijn over de 120MB

We hebben orange maar kheb geen id welke snelheid.. Uitslagen van speedtest.net:

Download: 6,93mb/s
Upload: 0.76mb/s
Ping: 41ms
Server eindhoven

Is dit snel??
Stefan

We hebben orange maar kheb geen id welke snelheid.. Uitslagen van speedtest.net:

Download: 6,93mb/s
Upload: 0.76mb/s
Ping: 41ms
Server eindhoven

Is dit snel??
Stefan

redelijk, maar voor downloaden zou ik het niet gebruiken tenzij dat je je pc s'nachts aanlaat staan. Ik bedoel maar dit klopt niet bij jou zo sloom. Heb je geen torrent downloaders open staan?? Dit kan nog al voor een Hoge ping zorgen en een lage down speed
ik heb 6mbit down en ik dacht 1,5mbit up

Met downloaden haal ik 720kb/s. uploaden haal ik 200~220kb/s, maar we krijgen verhoging deze maand

Laatst bewerkt:
Nee alleen we hebben 5pcs/laptops op het internet aangesloten dus als iemand hier iets download krijgen we het egt heel sloom internet. Probleem is al weer opgelost alleen sommige filmpjes gaan bij mij nog steeds niet in hd.. Iemand zei tegen mij dat het zo is omdat ik in NL woon en alleen als je in Engeland woont sommige filmpjes in HD kunt bekijken.. Achja, het grootste deel kan ik iig weer normaal kijken in HD :thumb:

Stefan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan