Youtubefilmpjes niet te zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

buitendijk54

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2009
Berichten
15
Ik heb net een nieuwe laptop met Windows 7. Een van de problemen die ik tegen kom is dat ik op youtube geen filmpjes kan bekijken. Zowel via Internet Explorer als via Firefox. Ik krijg de boodschap : Je hebt JavaScript uitgeschakeld of je hebt een oude versie van Adobe Flash Player. Download de nieuwste versie van Flash Player.De nieuwste Adobe is geinstalleerd, dus dat kan het niet zijn en ik heb Javascript niet uitgeschakeld (weet niet eens waar dat staat/zit). Eerdere vragen over dit onderwerp zijn nog niet opgelost of spraken over een virus. Volgens mij kan het geen virus zijn, want vanaf dag 1 na aanschaf van mijn laptop doet youtube het niet. Weet niemand waaraan het kan liggen ?

vr.gr. Anneke

Heb net www.nusurfen.nl geprobeerd (uit een andere vraag op het forum) maar ik krijg geen toegang tot die pagina.
 
Laatst bewerkt:
In Microsoft Windows kan je in Firefox Javascript in-of uitschakelen via: Extra > Opties... > Inhoud > JavaScript inschakelen

In Apple OS X kan je in Firefox Javascript in-of uitschakelen via: Firefow > Opties... > Inhoud > JavaScript inschakelen

FF_JS.jpg
 
Javascript heb ik met jouw aanwijzingen inderdaad gevonden.
Jammer genoeg stond hij wel ingeschakeld, dus kom ik met mijn probleem niet verder.
In ieder geval bedankt !!

Anneke :thumb:
 
Herinstaleer Adobe en Firefox misschien even? heb je de nieuweste versie van Firefox?:)
 
Ik heb je instructies uitgevoerd, maar het maakt geen verschil. Nog andere ideeen ?

gr. Anneke
 
dat is alleen wel voor firefox alleen, bij IE doet youtube het bij mij ook nog steeds niet
 
Hij wil bij mij youtube cinema niet installeren. Hij geeft dan een installatiefout no. 203.
Geen idee wat dat is, maar hij doet het dus niet.
Ik kan nu wel filmpjes kijken via een proxy site.

Bedankt voor je reaktie in ieder geval.

Gr. Anneke
 
Heb nu via internet fout 203 kunnen achterhalen en wat dingen verwijderd van Mozilla en nu doet youtube cinema het wel. Ik kan nu ook via Firefox filmpjes kijken.
Het blijft belachelijk dat je met een nieuwe laptop met windows 7 dat niet kan via IE.
Bedankt voor jullie hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan