yqyenjij.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert Beckmans

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2005
Geachte Helpmijers,

Ik had tot vanmiddag NOD32 als antivirus, maar die gaf sinds een paar dagen virusmeldingen. en hij had het ook elke keer over een "Trojan Downloader".
Ik had alleen geen idee wat voor actie ik moest ondernemen.
Ben nu weer terug gegaan naar AVG en die vond ook drie virussen en die heb ik verplaatst naar de Quarantine.
Nu tijdens het opstarten van de pc, krijg ik de melding zoals in plaatje1 (zie hieronder).
Dat bestand staat dus in de quarantaine (zie plaatje2).

Iemand enig idee wat ik hiermee moet?

Alvast bedankt,
Robert.

Bijlagen

• plaatje1.jpg
    plaatje1.jpg
    21 KB · Weergaven: 21
  • plaatje2.jpg
    plaatje2.jpg
    34,4 KB · Weergaven: 29
Laatst bewerkt:
hoi!

toevallig tussen het surfen door iets geinstalleerd ? ( iets van een vage toolbar ofzo ). Via software kan je die vage progjes weer de-installeren. Daarnaast kan je ook bij het opstarten kijken of er verdachte programma's meestarten ( startmenu --> uitvoeren --> typ: " msconfig " en dan op OK --> en ga naar tabblad opstarten) zie je iets verdachts, gelijk uitvinken. Dan kan je de dll bestanden die in quarantine zitten weggooien, dit zijn namelijk geen belangrijke windows bestanden of iets dergelijks die besmet zijn.

Veel succes :) ( nice avatar btw :D )

Bedankt Borrelnoot voor je reactie.

Ikzelf ben altijd behoorlijk voorzichtig met zomaar wat installeren, maar misschien de kids...

Ik heb in msconfig gekeken (dat ik daar zelf niet eerder aan gedacht heb, stom, stom, stom) en daar stond die yqyenjij.dll inderdaad tussen, dus heb die er meteen uit gegooid en ook uit de AVG quarantaine.

Nu start de pc weer normaal op, dus zonder die melding.

Nogmaals bedankt.

Robert

Off topic...

Wat betreft de avatar,

1959 Cadillac Eldorado mooiste auto ooit gemaakt... imho.

Robert.

fijn dat het opgelost is :) probeer voor de zekerheid adaware of spybot nog te laten scannen, om eventuele " restjes " te verwijderen. :thumb:

Hoi Borrelnoot,

Ik heb Ad-aware en Spybot beide laten lopen en behalve de standaard "tracking cookies" hebben ze niks gevonden.

Robert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan