Yuin PK3

Status
Niet open voor verdere reacties.

rudy1234

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2006
Ik weet niet of een topic als deze toegestaan is, maar ik ben echt ten einde raad.

Weet iemand waar je Yuin PK3 oordopjes kan kopen? Ik kan ze in geen enkele winkel vinden. Het enigste wat ik kon vinden was http://www.fresh-sounds.nl/website/index.php?Product=999351 maar ik weet niet of deze winkel betrouwbaar is.

edit: ik heb ze binnen van deze site. De site is dus betrouwbaar.

Kan op slot als het nodig is

Laatst bewerkt:
Beste Rudy,

Ik zag deze vraag van jouw, en ik wil mezelf even voorstellen. Ik ben de eigenaar van fresh-sounds. Ik ben hier niet om reclame te maken voor mijn producten, maar ik wil wel wat onzekerheid wegnemen. Wij zijn gewoon een in Nederland gevestigd bedrijf, en we staan ingeschreven bij de Kamer van Koophandel in Amsterdam onder de naam: Mitove Electronics. Wij zijn de Yuin importeur voor de Benelux, en als zodanig kunnen wij ook gewoon garantie bieden. Omdat wij onze website constant verbeteren, zou ik graag willen weten waarom je twijfelt aan de betrouwbaarheid van de website.

Met vriendelijke groeten,

Miquel Verweij

Hey Mitove,

ik twijfelde een beetje omdat ik zo weinig informatie kan vinden over jullie site. Ik bestel bijna nooit iets via internet en dus ben ik sowieso een beetje achterdochtig. Maar meestal zoek ik een beetje informatie en ervaringen van klanten over de internetwinkel door bv te kijken of mensen op forums over internetwinkels praten. Aangezien ik geen klantenervaringen over fresh-sounds kon vinden was ik dus een beetje achterdochtig. Niks persoonlijks:thumb:

Laatst bewerkt:
Hi Rudy,

Ik begrijp het, zekerheid is toch een issue met webwinkels. We zitten te kijken naar een keurmerk, maar daar bestaan er in Nederland al iets van 10 van. We zijn nog niet zo lang bezig, en Yuin is nog niet zo bekend, vandaar dat je niet zo veel over ons kunt vinden. We zijn bezig met Kieskeurig.nl & Vergelijk.nl. Ik heb tevreden klanten, alleen delen ze hun ervaringen tot nu toe niet op het net :confused: Wij hebben gewoon voorraad, dus we kunnen direct leveren, maar voor verdere informatie over levertijden, wil ik je graag verwijzen naar de website. Ik wil de regels van dit forum niet overtreden.

Laat ik dan maar eens een review geven :cool:: Ik heb PK3's bij Fresh-sounds besteld en ondanks wat problemen met de dopjes zelf (krakende speakertjes bij zwaardere bassen en het uitvallen van één van de kanalen) ben ik vol lof over de service van Fresh-sounds. Je krijgt snel een reactie, zelfs in het weekend, en ze sturen snel gratis nieuwe dopjes op!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan