z-potoka.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet bijzonder

Het gebruik van Frontpage straalt er vanaf.
Een layout opgebouwd uit tabellen is ook not-done tegenwoordig.

Daarnaast kost het openen van een pagina waar foto's op staan te lang omdat je geen thumbnails gebruikt maar de originele afbeeldingen maar dan met een aangepast width en height.

De achtergrond is trouwens ook niet echt geschikt, halverwege het scherm wordt hij herhaald.

Safari 3.1
1280x900

Menuitem "start" komt niet overeen met de andere menuitems

Tarieven zou je mogelijk ook zelf even in euro's om kunnen rekenen. Vaak hebben mensen geen zin om het zelf te doen en kijken vervolgens bij de volgende die het wel zelf omgerekent heeft.

Je zegt dat je een zwembad hebt. Op de foto's zie ik alleen maar een pierenbadje. Classificeert naar mijn mening niet als echt "zwembad".

Bij mij wordt de achtergrond en naar onder en naar rechts herhaalt.

Verder qua stijl is het rustig en is het wel goed voor zo'n site.

Firefox 2.0
1680x1050

Waaarom is er pas een menu als je op de contactpagina ben?
Waarom kan ik niet gelijk navigeren?

Voor de rest straalt Frontpage me tegemoet inderdaad. De site komt mij erg amateuristisch over....sorry....:(

beetje onduidelijke navigatie en die prijzen wat is dat omgerekend?
10 euro of 100? euro of nog meer?

zou het nie weten...

Prijzen moeten inderdaad in € anders klikt men snel verder.
De gemiddelde surfer is lui helaas.

wat zou je dan willen gebruiken om een site te maken met 20 mb ruimte?

Frontpage kan natuurlijk ook wel maar dan zou ik de informatie erop wle duidelijk maken en de lay-out zo simpel mogelijk houden

wat zou je dan willen gebruiken om een site te maken met 20 mb ruimte?

20mb... Hoe groot denk je dat een gemiddelde CSS site is? Aan 1mb heb je meer dan genoeg voor alleen pagina's met code en tekst.

De afbeeldingen zijn het probleem vaak. Zoals ik al zei, je gebruikt geen thumbnails. Wanneer je toch die afbeeldingen niet groot gaat gebruiken kun je ze net zo goed verkleinen naar het gewenste resultaat.

k heb ff de site gechekt en me internet begon te flippe :shocked::shocked: ik klik op de menutjes en hij opent nix.. allen foto`s opent hij maar dan begint internet te trippe??:confused:

dat kan wel ma alle sites doen het gewoon normaal dus dan snap ik niet wrm me internet helemaal tript als ik op die site ga...?

als iemand gratis en voor nix een mooie css layout voor mij kan maken zou dat fijn zijn want ik snap nix van die lessen op het internet

Heb je ook nog designs die je zelf hebt gemaakt en niet zelf hebt aangepast?

Deze template had de TS waarschijnlijk zelf ook wel gevonden.

Heb je ook nog designs die je zelf hebt gemaakt en niet zelf hebt aangepast?

Deze template had de TS waarschijnlijk zelf ook wel gevonden.

Er zijn zat mogelijkheden, 'k heb deze maar even gepakt omdat ik er maar even over wou doen, en da's gelukt. Het duurde me 15 minuten om het aan te passen. En wat is in gods naam de TS?

TS = Topic Starter

Sorry dat ik er weer over begin en het zal wel van de opdrachtgever moeten maar dat "zwembad" waar men het steeds over heeft is dat echt dat opblaas badje van de foto?

Zo ja, dan vind ik dat behoorlijk misleidend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan