zacht geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

robinr110

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jun 2015
Ik heb altijd al zacht geluid gehad op mijn pc, met elke windows versie en koptelefoon is het geluid altijd zacht, ik heb alles geprobeerd zoals drivers, advanced settings etc maar het wordt niks beters

ik luister nu een liedje en het is zo zacht het lijkt wel alsof ik hem op 20% heb staan, maar op de pc zie je dat hij volledig volume geeft
1NsdTTA.png

nu is mijn vraag, als ik een USB geluidskaart koop ( http://www.mediamarkt.nl/mcs/produc...uidskaart,10259,482722,457680.html?langId=-11 ) zal ik dan harder geluid hebben zoals een normale computer of niet? experts laat me weten aub

Rechtermuisklik op dat luidsprekericoontje en kiezen voor volumemixer openen, als je iets afspeelt zou daar nog iets moeten staan wat je af kunt regelen.

En welk merk audiochip zit er op het bord of wat is het merk en type moederbord of merk pc.

Rechtermuisklik op dat luidsprekericoontje en kiezen voor volumemixer openen, als je iets afspeelt zou daar nog iets moeten staan wat je af kunt regelen.

En welk merk audiochip zit er op het bord of wat is het merk en type moederbord of merk pc.

Alles staat maximaal 100% in de mixer, en ik heb een medion pc met MS7366 moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan